Silent Hill Downpour | Solucja

Overlook Penitentiary

Murphy znajdzie się w więzieniu bez żadnych znalezionych przez Ciebie wcześniej przedmiotów, poza notatnikiem. Drzwi celi się otworzą. Po wyjściu z celi dostaniesz nowe zadanie:

ESCAPE FROM THE PRISON

Zejdź piętro niżej i idź przejściem przy celach, po drodze na ziemi znajdziesz notatkę BE READY. Jeden z więźniów będący w celi złapie Murphy'ego; uwolnij się idź dalej, aby zaprowadzić go na kable, na których się usmaży. Idź dalej i wyłącz prąd. Wróć na górę. Podejdź do zwalonego słupa i pchnij go, aby opuścić. Przejdź po kładkach do wartowni. Wejdź do niej i zejdź po drabinie. Weź apteczkę FIRST AID KIT oraz mapę OVERLOOK PENITENTIARY MAP. Zejdź niżej i weź notatkę PSYCHOLOGICAL REPORT. Zejdź niżej i obok ciała znajdziesz latarkę FLASHLIGHT oraz kartę ACCESS CARD. Idź na górę do sejfu i ustaw 11752. W środku znajdziesz klucz SMALL KEY oraz monetę QUARTER DOLLAR. Obok na wieszaku jest SHOTGUN, który uwolnij przy pomocy znalezionego klucza. Idź na górę i użyj karty, idź dalej i zejdź po schodach. Wejdź do pierwszych drzwi na przeciwko, gdzie w szatni znajdziesz WALKIE-TALKIE, SHOTGUN SHELLS oraz apteczkę FIRST AID KIT. Przeszukaj cele, aby znaleźć list FOUR MORE MONTHS. Udaj się do schodów.

Zejdź na dół, gdzie czeka cię walka z Minion'em. Udaj się do ostatniej celi i weż pistolet COLT. Wróć teraz do schodów i w celi przed nimi przesuń szafkę, za którą będzie plakat. Zerwij go i weź list CRAZY PLANS. Idź dalej, aż piłka wytoczy się z jednej z cel. Wejdź do tej celi, która po chwili zmieni się w dziwny wodny korytarz. Idź nim dalej, a na końcu w celi znajdziesz na stoliku list FORGIVENESS. Wyjdź z celi i idź do schodów. Wejdź piętro wyżej i skręć w lewo. Idź korytarzem przy celach do końca i otwórz przy pomocy karty drzwi. Na ścianie w szafce będzie apteczka FIRST AID KIT, a w komodzie obok notatka FOR IMMEDIATE RELEASE, a w szafkach amunicję i kolejne apteczki. Podejdź do telewizorów i naciśnij czerwony guzik. Przejdź przez drzwi i biegnij do drzwi, które się otworzyły.

Udaj się do drzwi po lewej i użyj karty. W środku znajdziesz notatkę PRISON OF NO RETURN, w szafce będzie kolejna apteczka FIRST AID KIT, a w komodzie mapa BLOCK B MAP. Przejdź do pomieszczenia obok i otwórz drzwi. Zostaw wszystkie swoje rzeczy na blacie i przejdź przez drzwi. Zbierz rzeczy i idź dalej.

W korytarzu spotkasz potwory. W jednej z cel znajdziesz siekierę FIRE AXE (będzie ci potrzebna do otrworzenia drzwi), w innej znajdziesz notatkę I'M COMING BABY i usłyszysz odgłos wieszania. Skręć w korytarz i idź do jego końca, gdzie przy pomocy siekiery otwórz przejście. Na ścianie w szafce będzie apteczka FIRST AID KIT. Wyjdź na korytarz i wejdź do pomieszczenia prawie na wprost. Udaj się do ostatniego pomieszczenia i weź latarkę FORENSIC FLASHLIGHT oraz notatkę ALMOST DONE. Włącz UV i idź po śladach, a znajdziesz 2 x FIRST AID KIT, NAILGUN oraz notatkę WORK RELEASE. Ogólnie musisz znaleźć cyfry, które są kodem do drzwi: 2345 (Easy) lub 22345 (Normal i Hard). Przejdź przez drzwi. Na regale będą amunicja SHOTGUN SHELLS. Przesuń pudło pod kratkę wentylacyjną i przy pomocy dolara odkręć śruby. Teraz szybko czołgaj się korytarzem...

Murphy obudzi się w sali dziennej, gdzie zaatakuje go potwory. Udaj się do kraty, którą otwórz przy pomocy karty. Wejdź po schodach i pomostem przejdź do pomieszczenia. Przy wejściu znajdziesz amunicję SHOTGUN SHELLS, a z szafki apteczkę FIRST AID KIT. Ze stołu weź notatkę INNOCENT MAN, a z podłogi weź kolejną QUESTIONABLE BEHAVIOR. Przejdź do pomieszczenia obok i zejdź po schodach. Pod schodami znajdziesz amunicję SHOTGUN SHELLS. Wróć na górę do pomieszczenia z notatkami i zejdź po schodach. Idź w lewo korytarzem, gdzie spotkasz kolejnego potwora. Skręć w korytarz i przejdź przez ostatnie drzwi. Znajdziesz się w pomieszczeniu z prysznicami.

Podejdź do miejsc z cyferkami; w 2 zbierz PRISON SHANK, w 3 MOURNING BADGE, w 4 CRIME EVIDENCE. Przejdź przez drzwi do kolejnej łazienki, gdzie na podłodze znajdziesz ciało....

Otherworld

Pojawi się czerwone światło, więc szybko uciekaj. Dobiegnij do czerwonego korytarza z tryskającymi ciałami na ścianach, a następnie do szarego dziwnego korytarza, który się zwęża. Przejdź nim do końca. Przywołaj windę guzikiem i zjedź na dół. W windzie znajdziesz ciało więźnia, przy którym znajdziesz amunicję SHOTGUN SHELLS. Jak winda stanie, to zaatakują cię Screamer'y. Na kolejnym piętrze wejdź w jeden z korytarzy do pomieszczenia kontrolnego. Weź apteczkę FIRST AID KIT oraz amunicję SHOTGUN SHELLS. Naciśnij przycisk i wróć do windy. Po zjechaniu kolejny atak. Znowu zjedź windą, która nagle się popsuje. Idź po kładkach, gdzie znajdziesz apteczkę FIRST AID KIT i idź jak cię droga prowadzi. Zejdź schodami na dół i przejdź przez drzwi do niebieskiej kładki i dalej prosto. Nagle Murphy będzie musiał skoczyć i straci wszystkie bronie oraz latarkę.

Znajdziesz się w dziwnym pomieszczeniu, w którym na środku będzie rura, a na niej pokrętło, które przekręć. Przejdź do pomieszczenia obok, gdzie udaj się na koniec sali do panelu z guzikami. Naciśnij guzik. Zapali się światło, więc pobiegnij i naciśnij guzik na panelu po lewej, a potem zrób to samo z panelem po prawej. Teraz przejdź na drugi koniec sali i przekręć pokrętło. Teraz podejdź do panelu na środku pomieszczenia i naciśnij guzik. Wróć do pokrętła i ponownie je przekręć. Wróć do poprzedniego pomieszczenia i przejdź przez otwarte drzwi. Znajdziesz się w pomieszczeniu z wiatrakami.

Stań na pierwszej płytce ze znakiem i zatrzymaj szatkownicę. Teraz przejdź w róg do następnej płytki itd., aż przejdziesz przez to pomieszczenie, przy którego wyjściu po prawej w szafce będzie apteczka FIRST AID KIT. W kolejnym znajdziesz pokrętło, które przekręć i wróć do poprzedniego pomieszczenia, aby zebrać z szafki apteczkę FIRST AID KIT. Udaj się do drzwi z napisem Exit nad nimi i idź korytarzem do dziury w podłodze. Idź dalej do schodów i wejdź na górę.

Znajdziesz się w dużym pomieszczeniu. Idź po kładce do reflektora i poświeć nim na potwory tak, aby zaprowadzić je do klatki. Teraz wróć się po kładkach do panelu kontrolnego i pociągnij za dźwignię, aby je zamknąć. Przejdź przez drzwi i zejdź po schodach. Weź jakąś broń i rozwal kłódkę w drzwiach pod schodami. Idź dalej i wejdź po drabinie po prawej. Teraz idź prosto do reflektora i zaprowadź potwory do klatki. Udaj się teraz z powrotem i dalej do panelu kontrolnego, gdzie pociągnij dźwignię. Wróć do drabiny i zejdź na dół. Udaj się do otwartej bramy i podejdź do wielkich drzwi, które otwórz wajchą po lewej. Przejdź przez nie.

Idź dalej korytarzami, przejdź przez dziurę w ścianie. Teraz pojawi się ponownie czerwone światło. Ogólnie kieruj się w górę pomieszczenia. Następnie zjedź windą na dół, gdzie w pomieszczeniu na ścianie w szafce znajdziesz apteczkę FIRST AID KIT, a obok niej SHOTGUN. Idź dalej do wrót, gdzie będzie wielka waga. Połóż na niej Shank, Badge oraz Crime Evidence. Brama się otworzy, a za nią czeka cię boss...

Na środku pomieszczenia będzie ogromny boss na wózku inwalidzkim. Ogólnie zadanie polega na tym, aby odłączyć wielkie czerwone rury. Lecz za nim to zaczniesz, wjedź po "respiratorze" / ala windzie na górę, aby zebrać: SHOTGUN SHELLS kilka razy i apteczki FIRST AID KIT. Będą tam także reflektory, przy pomocy których oślepiaj bossa, aby mieć czas na odłączenie rur. Poza bossem, będą cię atakować Miniony oraz Screamery, a także inne dziwactwa. W sumie tych rur jest 4. Gdy w końcu odłączysz je wszystkie, boss padnie martwy. Teraz Murphy znajdzie się ponownie w pomieszczeniu z prysznicami przy ciele; będzie tam także oficer Cunningham. Okaże się, że Twoim bossem był jej ojciec, którego Murphy tak pobił, że wylądował na wózku inwalidzkim. Nagle ona strzeli, a Ty zmienisz się w potwora z maską...

Zakończenie zależy od tego czy Ty ją teraz zabijesz, czy też ona Ciebie...





[ Dalej ]   |   [ Do góry ]


Strona główna  |  © 2010-2014 by 1408