Silent Hill Downpour | Solucja

St. Maria's Monastery

Po rozmowie z zakonnicą, Murphy zostanie wpuszczony do środka. Na ścianie w głównym holu znajdziesz mapę ST. MARIA'S MAP. Przejdź przez jedyne drzwi i zbierz apteczkę FIRST AID KIT. Idź dalej, przejdź przez dziurę w ścianie i przesuń regał, aby otworzyć przejście. Idź korytarzem do końca i w pomieszczeniu na jego końcu zabij lalki Dolls. W pomieszczeniu będzie siekiera, której potrzebujesz do otwarcia zabitych deskami drzwi w głównym holu. Udaj się tam teraz i otwórz te drzwi.

Idź korytarzem, a Murphy sam podejdzie do drzwi, za którymi będzie mały chłopiec, który będzie Murphy'ego uważał za Bogeyman'a. Dostaniesz kolejne zadanie:

LEARN THE BOGEYMAN RHYME

Idź dalej, w pomieszczeniu będzie apteczka FIRST AID KIT, aż wyjdziesz na zewnątrz. Znajdziesz się w ogrodzie. Udaj się w prawo i przejdź przez drzwi. Obok schodów na ławce będzie amunicja NAILGUN AMMO. Wejdź po schodach na górę, gdzie zobaczysz dziewczynkę, która ucieknie. Idź dalej po schodach, gdzie ponownie usłyszysz dziewczęcy śmiech. Jak będziesz na samej górze, znajdziesz linę do dzwonu. Jak nią pociągniesz, to pojawią się dwie lalki Dolls, z którymi będziesz musiał/a walczyć. Zejdź dwa piętra niżej i podejdź do drzwi; przejdź przez nie i przejdź dalej po desce. Zejdź schodami w dół, z szafki na ścianie weź apteczkę FIRST AID KIT i przejdź przez drzwi. Idź dalej, a znajdziesz się w kaplicy. Jak podejdziesz do ławek, to ziemia się zatrzęsie, a żyrandol spadnie. Podejdź do liny na ścianie i użyj zapalniczki, aby opuścić drugi żyrandol. Pchnij go, aby rozwalić kratę przy ołtarzu. Wejdź tam i zbierz POEM FRAGMENT 1. Otworzą się drzwi po prawej, przejdź przez nie.

Znajdziesz się ponownie w ogrodzie, gdzie przy schodach znajdziesz amunicję PISTOL BULLETS. Idź dalej do ogródka zabaw, gdzie na drzewie będzie wisiała opona, która będzie zmieniała się na jednego z współtowarzyszących Murphy'emu w drodze więźniów wiszącego na linie. Przejdź przez drzwi, a potem następne i jeszcze jedne po lewej, gdzie znajdziesz apteczkę FIRST AID KIT. Wróć na korytarz i przejdź przez drugie drzwi. Znajdziesz się w kuchni, gdzie będzie Screamer. Przejdź do jadalni i przejdź przez drzwi. Udaj się do łazienki (drzwi obok kraty na lewo), gdzie po scence znajdziesz apteczkę FIRST AID KIT. Idź po schodach na górę, gdzie usłyszysz głos śpiewającego dziecka. Podejdź do kraty, za którą jest dziewczynka, która ucieknie. Udaj się do drzwi po prawej nie przechodząc przez kratę. Znajdziesz się w klasie, gdzie będzie tablica, do której podejdź. Na jednym z biurek znajdziesz CANVAS SACK (kolekcjonerskie). Przejdź przez kratę. W pomieszczeniu po prawej będzie apteczka FIRST AID KIT, zaraz przy drzwiach; będą tam także lalki Dolls - zabij je. Na jednym ze stolików znajdziesz rysunek HAPPY FATHERS DAY. Wyjdź na korytarz i zejdź na dół po schodach, miń kratę i wejdź do klasy, gdzie na biurku znajdziesz list LETTER HOME. Będzie tam także bosak FIRE POKER, który zbierz, bo będzie Ci niedługo potrzebny. Na zapleczu klasy (pomieszczenie) będzie COLT. Udaj się na korytarz i przejdź przez następne drzwi. Znajdziesz się w teatrze.

Po lewej w rogu będzie drabina, którą ściągnij na dół. Wejdź na górę. Na biurku z lampką znajdziesz notatkę HANSEL & GRETEL. Przejdź do pomieszczenia dalej i w podświetlonej komodzie znajdziesz płytę VINYL RECORD, a na regale znajdziesz dźwignię LEVER. Wróć z powrotem i umieść dźwignię w gramofonie, a następnie połóż płytę Vinyl Record. Teraz musisz przy pomocy notatki wykonać wszystkie czynności, czyli:

1. Zgasić światła (przełącznik na ścianie)
2. Puścić muzykę
3. Ustawić reflektor na środek sceny
4. Pociągnąć dźwignię nr 1
5. Pociągnąć dźwignię nr 2
6. Wywołać deszcz (maszyna w rogu)
7. Wywołać błyskawice (uderzyć w blachę)

Zejdź po drabinie i przejdź przez dziurę w ścianie. Będziesz słyszeć płacz dziecka. Przebiegnij przez las do domku i wejdź do niego. Podejdź do skrzyni i ułóż obrazek, aby ją otworzyć. Znajdziesz w niej gąbkę do tablicy BLACKBAORD ERASER oraz kolejny fragment wierszyka POEM FRAGMENT 2. Udaj się jak najszybciej do drzwi, olewając lalki Dolls. Teraz idź z powrotem do klasy na piętrze. Zetrzyj rysunek z tablicy. Murphy otworzy tablicę, gdzie będzie rysunek dziecka z latawcem... Drzwi na końcu klasy się otworzą; udaj się tam. Na stole po środku znajdziesz notatkę PRELIMINARY EVALUATION. Idź dalej przez drzwi, znajdziesz się w kolejnej klasie; wyjdź przez następne drzwi na korytarz. Przejdź przez drzwi na wprost, gdzie na biurku znajdziesz radio. Podejdź do komody i z szuflady weź notatkę PSYCHOLOGICAL EVALUATION. W szafce znajdziesz apteczkę FIRST AID KIT. Wyjdź na korytarz i udaj się do otwartych drzwi; ponownie znajdziesz się w głównych holu, ale na piętrze. Zostaniesz zaatakowany przez Screamer'y. Weź siekierę i biegnij do jedynych drzwi. Rozwal deski i przejdź przez nie.

Znajdziesz się w korytarzu. Przejdź przez duże drzwi po lewej. Na stoliku przy kanapach znajdziesz list TRAGIC LETTER, a przy telewizorze znajdziesz TOY VAN (kolekcjonerskie). Wyjdź na korytarz i nagle ziemia się zatrzęsie. Z dziury w ścianie wyjdzie Screamer. Jak się z nim uporasz, przejdź przez dziurę, z której on wyszedł i przejdź przez drzwi. Znajdziesz się w sypialni dzieci. Wyjdź przez drzwi na korytarz. Na wprost będą schody, ale najpierw zwiedź pomieszczenia na górze. W pomieszczeniu po lewej od dużego okna w korytarzu znajdziesz w szufladzie notatkę PSYCHOLOGICAL EVALUATION 2 i apteczkę FIRST AID KIT. Przejdź do następnego pomieszczenia (kostnicy), gdzie znajdziesz notatkę INTERNAL MEMO. Podejdź do niepodświetlonej tablicy na zdjęcia rentgenowskie, gdzie zobaczysz, że jedno z ciał skrywa kluczyk. Przesuwaj ciała pod rentgen, aby ustalić, które to ciało (losowo). Teraz wyjmij go z danego ciała KEY (kieruj się wibracjami pada) oraz ostatnią część wierszyka POEM FRAGMENT 3.

Zadanie: LEARN THE BOGEYMAN RHYME - zakończone

Wróć do schodów i zejdź na dół. Przejdź przez drzwi po prawej i następnie przez kolejne po prawej. Przeskocz nad ladą i przy pomocy znalezionego klucza otwórz drzwi. Znajdziesz się na podwórku. Przebiegnij szybko do drzwi po prawej. Po prawej będzie cela chłopca.

Zadanie: RETURN TO THE BOY - zakończone

Niestety Murphy nie uratuje chłopca... Drzwi się otworzą...

Otherworld

Idź za dziewczynką. Jak będziesz przy ołtarzu, za szybą pokarze się cień faceta z młotem Boogeyman. Po lewej będzie dziura w ścianie, przez którą się przeciśnij. Idź korytarzem wypełnionym wodą i wejdź po schodach. Dojdziesz do sali, gdzie podkasz faceta z młotem. Teraz zacznie cię gonić czerwone światło. Na ścianach korytarza będą ziejące głowy; uważaj na nie. Szukaj przejścia po prawej lub lewej (w zależności, w którą stronę pobiegłeś/aś) prowadzącego do schodów. W końcu dobiegniesz na dziedziniec. Przejdź przez dziedziniec i dalej korytarzem. Na rozwidleniu skręć w prawo i na następnym ponownie w prawo. Znajdziesz dziurę w ścianie z kolcami. Przejdź przez ten wąski korytarz na drugą stronę. Przejdź przez drzwi, znowu zobaczysz dziewczynkę i faceta z młotem Boogeyman, który rozwali ci przejście. Opadną klatki ze Screamer'ami. Musisz poczekać, aż facet z młotem otworzy ci przejście; udaj się tam. Przy drzwiach na końcu korytarza będzie apteczka FIRST AID KIT. Przejdź przez nie.

Przejdź korytarzem do następnych drzwi i wyjdź na klatkę schodową. Zejdź piętro niżej i przejdź przez drzwi i dalej korytarzem do końca. Znowu znajdziesz się na klatce schodowej. Wejdź na samą górę i przejdź przez drzwi (musisz się znaleźć w czerwonym korytarzu). Idź do jego końca. Znajdziesz się w teatrze. Zejdź na dół i przejdź do pomieszczenia po lewej (z manekinami i obrazem). Podejdź do obrazu i otwórz ukryte drzwi. W pomieszczeniu na ścianach zobaczysz napisy widziane w UV. Zbierz BLUE CANDLES. Jak wrócisz z powrotem, w pomieszczeniu będą lalki Dolls. Udaj się teraz do drzwi na prawo od sceny i dojdź do schodów. Wejdź na samą górę. Znajdziesz się w pomieszczeniu kontrolnym teatru. Włącz radio. Podejdź do dźwigni na ścianie i pociągnij Chandelier Control. Wróć z powrotem do głównej sali, uważaj pojawi się potwór. Podejdź do żyrandola i włóż świeczki. Wróć z powrotem do pomieszczenia kontrolnego i ponownie pociągnij dźwignię żyrandola. Zobaczysz nad sceną symbole:

EYE, EYE, SYMBOL, FLAME, EYE

Pociągnij dźwignię Curtin Control i zejdź na dół. Udaj się na scenę i przejdź przez rozsuniętą kurtynę. Biegnij korytarzem do pomieszczenia z dzwonami. Na dzwonach są symbole, więc zadzwoń nimi według zobaczonych wcześniej symboli. Ze ścian zacznie lecieć krew. Podejdź do drzwi i przejdź przez nie. Idź wąskim korytarzem, wejdź po drabinie. Przejdź przez pomieszczenia z kartkami (jak zobaczysz, to będziesz wiedział/a). Gdy Murphy zobaczy dziewczynkę, za którą biegł, przy potworze na łóżku inwalidzkim, nagle spadnie.... Obudzi się na łóżku w kostnicy...

Po rozmowie z zakonnicą, trup Boogeyman wstanie.... Murphy ponownie się obudzi na ziemi przy domu z filmu. Nagle Murphy usłyszy wołanie o pomoc. Biegnij w dół w kierunku wody. Nagle z wody wyłoni się facet z młotem Boogeyman. Musisz go pokonać. Po prawej będzie siekiera AXE. Murphy znowu znajdzie się w innym miejscu, w kostnicy, gdzie porozmawia z chłopcem. Gdy trup ze stołu zniknie, Murphy weźmie on klucz BOAT KEY. Podejdź do dziury w ścianie i przejdź przez nią. Idź tunelami do drabiny i wyjdź na zewnątrz.




* tylko przy ponownym przejściu gry; potrzebne do jednego z zakończeń.



[ Dalej ]   |   [ Do góry ]


Strona główna  |  © 2010-2014 by 1408