Silent Hill | Zakończenia

Zakończenie Good+ Ending

Aby je uzyskać musisz:
- zebrać dziwny płyn w Alchemilla Hospital w Director's Office;
- uratować dr Kaufamnn'a w Annie's Bar;
- zmusić dr Kaufamnn'a do zabrania ci tajemniczej buteleczki znalezionej w garażu w motocyklu przy hotelu Norman's Motel;
- uratować Cybil Bennett na karuzeli w Lakeside Amusement Park używając Unknown Liquid zebranego w Alchemilla Hospital;

Zakończenie Good Ending

Aby je uzyskać musisz:
- uratować dr Kaufamnn'a w Annie's Bar;
- zmusić dr Kaufamnn'a do zabrania ci tajemniczej buteleczki znalezionej w garażu w motocyklu przy hotelu Norman's Motel;

Zakończenie Bad Ending

Aby je uzyskać musisz:
- nie zbierać dziwnego płynu w Alchemilla Hospital w Director's Office;
- nie uratować dr Kaufamnn'a w Annie's Bar;

Zakończenie Bad+ Ending

Aby je uzyskać musisz:
- zebrać dziwny płyn w Alchemilla Hospital w Director's Office;
- nie uratować dr Kaufamnn'a w Annie's Bar;
- uratować Cybil Bennett na karuzeli w Lakeside Amusement Park używając Unknown Liquid zebranego w Alchemilla Hospital;

Zakończenie UFO Ending

To zakończenie można uzyskać tylko i wyłącznie grając w trybie Next Fear i po uzyskaniu zakończenia GOOD+. Aby je uzyskać musisz posiadać Channeling Stone, który znajdujesz w sklepie na rogu Bachman i Finney Street. Następnie należy go użyć w następujących miejsach:

1. na dachu alternatywnej szkoły Nightmare Midwich Elementary School;
2. na dziedzińcu szpitala Alchemilla Hospital tuż przed walką z bossem Floatstinger;
3. na dziedzińcu motelu Norman's Motel w Resort Area;
4. w środku kabiny łodzi przy Lake Side Pier, Silent Hill Resort Area;
5. na latarni morskiej Lighthouse.

Silent Hill | Extras

Po ukończeniu gry, odblokowują się nowe rodzaje broni: piła Chainsaw oraz młot Rock-drill. Możliwe jest także odblokowanie Katana, po uzyskaniu zakończenia Bad Ending, ale ta informacja nie jest do końca potwierdzona.

Po ukończeniu gry z uzyskaniem zakończenia UFO, odblokuje się także Hyper Blaster, który można ulepszyć po uzyskaniu rankingu 10 Stars.

Po ukończeniu gry odblokuje się także dodatkowe menu, w którym możesz zwiększyć ilość amunicji.

Gold Ranking 10 Stars

ModeHard
Game Clear*5
EndingGood+
Saves2
Continues1
Total Timemax 1:30:00
Walking/Running Distancenie ma znaczenia
Items150/204 +5
Defeated Enemy by Fightingłączna suma zabitych nie może być mniejsza niż 250
Defeated Enemy by Shooting**łączna suma zabitych nie może być mniejsza niż 250


*Poszczególne Clear uzyskujesz po przejściu kolejny raz gry i uzyskaniu odpowiedniego zakończenia. Uzyskanie Clear 2 powoduje, że masz dostęp do Gasoline, który możesz użyć albo do piły Chainsaw albo młota Rock-drill. Clear 3 powoduje, że Gasoline możesz użyć zarówno do Chainsaw jak i Rock-drill. Clear 4 odblokuje możliwość zdobycia Katana.
**Do uzyskania tego rankingu nie można używać takich broni jak: Hyperblaster.



[ Do góry ]   |   [ Silent Hill Town ]




Strona główna  |  © 2010-2014 by 1408