Silent Hill Homecoming | Solucja

Shepherd's Glen Police Department


Shepherd's Glen Police Station Alex obudzi się w celi na komisariacie w Shepherd's Glen. Na ścianie jest napis:

All I want is freedom,
To forget about my past.
All I need is freedom,
So my sanity will last.
Are you seeking freedom,
From this wretched metal cell?
Then look no further than yourself
For now you're trapped in hell!

W pewnym momencie pojawi się zastępca szeryfa Wheeler, który po rozmowie z Alex'em go uwolni. Idź za Wheeler'em. W końcu dojdziecie do pomieszczenia z SAVE POINT, Storage. Idź dalej za Wheeler'em. W pewnym momencie każe ci iść po swoje rzeczy do biura ojca Alexa. Wejdź do pokoju po prawej, z którego wyszedł Schism. Na biurku będzie zdjęcie Photo (6/11) - Dad and Deputy Wheeler on the Police Boat.. Biegnij do końca korytarza i wejdź w ostatnie drzwi po lewej. Przejdź przez drzwi do biura Chief's Office, gdzie znajdziesz swoje rzeczy. Po chwili dołączy do ciebie Wheeler, który da ci shotguna 12 Gauge Shotgun. Na stoliku przy drzwiach będzie mapa Station Map.

Wyjdź na korytarz, gdzie się rozdzielicie. Udaj się do wyjścia Exit i przejdź na korytarz, gdzie zostanie zaatakowany przez dwóch Schism. W łazience znajdziesz Health Drink. Biegnij dalej korytarzem i przejdź przez dziurę w ścianie do Briefing Room. Będą tam kolejne dwa Schims. Na szafce za biurkiem będzie amunicja Shotgun Ammunition. Podejdź do zabitych drzwi i je rozwal. Znajdziesz się w kolejnym korytarzu. Udaj się do drzwi z podświetlonym napisem Exit i przejdź do garażu Garage. Będzie tam jeden Schism. Na wozie policyjnym będzie notatka Wrinkled Memo:

Only time will tell who has the will to live.

Wejdź do pokoju w garażu i podejdź do szafek. Wpisz kod: 206 i weź z szafki Health Drink, Pistol Ammunition oraz Shotgun Ammunition. W pomieszczeniu pociągnij dźwignię na ścianie, aby otworzyć drzwi garażowe. Podejdź do uchylonych drzwi garażowych i wyjdź na parking. Na parkingu spotkasz Elle Holloway, która zostanie zaatakowana przez potwora Siam. Alex, jako dzielny żołnierz, ją obroni, a następnie zejdą do kanałów...

Sewers

Shepherd's Glen Sewers Po rozmowie z Elle, udaj się do bramy oznaczonej numerem 3 i otwórz ją. Przejdźcie na drugą jej stroną. Barmy z numerem 4 nie da się otworzyć, więc idź w drugą stronę korytarza i wejdź przez dziurę do pomieszczenia i przejdź na drugą jego stronę. W wodzie zostaniesz zaatakowany przez Lurkers. Przejdź na drugą stronę tunelu i wejdź przez koleną dziurę do pomieszczenia. Na zbiorniku znajdziesz amunicję Pistol Ammunition x2. Przejdź przez kolejną dziurę w ścianie do następnego korytarza i idź nim do końca. Wejdź na góre na prawo. Będzie tutaj SAVE POINT. W pomieszczeniu obok save'a znajdziesz mapę Sewers Map oraz amunicję Shotgun Ammunition. Wracaj teraz z powrotem do tunelu i po lewej wespnij się na półkę wyżej, gdzie będzie siatkowa brama. Wyważ ją za pomocą Steel Pipe i wejdź do środka. Przekręć dzwignię, która się tam znajduje. Wracaj teraz z powrotem do korytarza z save'em. Teraz woda z basenu została wypompowana, więc zejdź po drabinie na dół, a następnie do góry.

Idź korytarzem i na jego końcu skręć w prawo. Za bramą numer 9 nic nie ma, więc biegnij dalej przez otwartą bramę. Na półce/korytarzu po lewej znajdziesz Health Drink. Dojdź do bramy numer 8, którą otwórz. Elle przejdzie na drugą stronę, ale nie będzie mogła cię przepuścić przez nią. W związku z tym wracaj teraz do bramy numer 4. Przebiegnj szybko do wypompowanego basenu i przejdź przez niego. Biegnij dalej tunelem z powrotem do dziury w ścianie i przejdź do następnego tunelu. Po drodze będą cię atakować potwory. Biegnij dalej z powrotem do bramy numer 4. Elle ją otworzy i cię przepuści na drugą stronę.

Zaatakuje cię Needler. W małym korytarzu-pułce znajdziesz amunicję Shotgun Ammunition w rurze. Biegnij dalej przez otwartą na rozcież bramę. Będzie tam kolejny Needler. Wejdź do korytarza wyżej i zejdź po drabinie. Idź dalej korytarzem. W wodzie zaatakują cię dwa Lurker. Przejdź na drugą stronę basenu i wejdź po drabinie na górę. Zostaniesz zaatakowany przez Needler. W korytarzu znajdziesz amunicję Shotgun Ammunition oraz Pistol Ammunition, a na ścianie dźwignię, która otwiera kratę przy drabinie. Przejdź do następnego pomieszczenia, Drop Area.

Zejdź na dół. W małym pomieszczeniu będzie SAVE POINT. Idź dalej tunelem do Main Drain Chamber. Podejdź do bramy z numerem 15 i otwórz ją. Elle przejdzie na drugą jej stronę, ale nie będzie mogła otworzyć jej dla ciebie. Zostaniesz zaatakowany przez trzy Needlers. Po ich zabiciu usłyszysz krzyk Elle i pojawi się Siam. Po jego zabiciu otworzy się brama z numerem 15, więc udaj się tam. W małym korytarzu-półce znajdziesz zdjęcie Photo (7/11) - Nora Holloway sitting on the Town Hall steps.. Idź do końca tunelem i wejdź po drabinie na górę.

Dr. Fitch Office


Shepherd's Glen | Dr. Fitch Office Alex wyjdzie z kanałów niedaleko swojego domu, na Craven Avenue. Wejście do domu Alexa jest zawiązane drutem kolczastym, więc na razie tam nie można wejść. Udaj się więc dalej wzdłuż ulicy Craven Avenue. Po rozmowie z Wheeler'em idź dalej do gabinetu Dr. Fitch'a. Po drodze uważaj na atakujące cię psy. Pod gabinetem spotkasz doktora Fitcha, który nie wyda ci się normalny... Wejdź do gabinetu.

W recepcji Reception znajdziesz Health Drink oraz przy drzwiach na wprost wejścia do recepcji dyplom Southeastern University Degree:

Southeastern University
Upon the recommendation of the Faculty of The School of Medicine
And by the virtue of the authority vested in them by
The Congress of the United States the Board of Trustees of Southeastern University
Has conferred upon Martin Fitch
Medicine Doctor
Together with all honors, rights, and privileges thereto pertaining.
In recognition of all requirements for this degree.

W korytarzu tylko jedne drzwi są otwarte, ostatnie drzwi po prawej, prowadzące do Scarlet's Room. Znajdziesz tam na szafce zdjęcie Photo (8/11) - Scarlet Fitch, in her bedroom with all of her dolls.. Na komodzie będzie zamknięta szafka. Po wyjściu na korytarz spotkasz w nim pielęgniarki Nurse x5. Teraz możesz wejść do pokoju obok dyplomu, Examination Room. W środku znajdziesz Small Key oraz notatkę Note to Mr. Fitch:

Dear Mr. Fitch,
I was so disappointed that you missed out appointment last Thursday. This is the third time in a month that you've not appeared
at the allotted time. I implore you to reschedule as soon as you can. We've made such progress over the past few months -
I can't stress how important it is that we maintain regular contact to ensure a speedy recovery. I look forward to seeing you soon.
Sincerely. Dr. Slater Chief Resident Psychiatric Department Alchemilla Hospital.

Na jednej z szafek znajdziesz Serum. Wracaj teraz do pokoju Scarlet i podejdź do szafki na komodzie. Otwórz ją przy pomocy znalezionego klucza. W środku Alex znajdzie lalkę Scarlet' Doll....

HELL DESCENT / OTHERWORLD

Idź wąskim korytarzem i zeskocz na dół. Alex ponownie zobaczy Josh'a. Biegnij za nim do końca korytarza. Na rozwidleniu jeżeli pobiegniesz dalej za Josh'em to trafisz w ślepy zaułek. W związku z tym na rozwidleniu udaj się w lewo. Idź schodami w dół do końca. Przejdź po kładce i staniesz przed kolejnym rozwidleniem schodów. Schody na wprost to ślepy zaułek, więc skręć w prawo. Zejdź po schodach i przeskocz przez dziurę na drugą stronę. Dojdziesz do kolejnego rozwidlenia. Droga w prawo jest ślepa, więc idź w lewo. Gdy dojdziesz do tej drogi końca przeskocz przez dziurę w ścianie do korytarza. Idź w kierunku Emergency korytarzem. Przeskocz nad wiatrakiem i idź dalej. W bocznym korytarzu na końcu jest lalka, gdy do niej podjedziesz ona powie: "Behind you".

Podejdź do zepsutego wiatraka i zejdź niżej. Zaatakują cię robaki. Na stoliku znajdziesz amunicje Pistol Ammunition. Idź dalej i zejdź niżej. Drzwi są zamknięte, więc idź dalej drogą i po schodach na dół. Przeskocz na drugą stronę i dalej po schodach do góry. Schody dalej są rozwalone, więc zeskocz na schody poniżej i wejdź do góry. Znajdziesz tam kolejna lalkę i Health Drink. Wracaj teraz schodami w dół i idź dalej. Miń napis "Talk to the Stuff" i zejdź schodami na dół. Ponownie spotkasz Josha. Pojawi się także Smog, a na ziemi znajdziesz kolejny dziecinny rysunek Child's Drawing (10/18) - And if they take what is not theirs, there can be no doubt. He'll stretch their skin until it snaps, and all the blood drains out.. Idź dalej i przeskocz na kolejna kładkę i idź w lewo. Zejdź niżej i idź wąskim korytarzem do drabiny. Zejdź niżej. Korytarz w prawo prowadzi do zamkniętych drzwi z napisem Ward 2B, więc udaj się w lewo i zejdź niżej. Przeskocz na kolejna półkę i idź ścieżką obok napisu "Biohazard". Znajdziesz się w kolejnym korytarzu z wiatrakiem. Pociągnij dźwignię na ścianie, aby unieruchomić wiatrak i przejdź na jego druga stronę. Idź dalej i zeskocz niżej. Idź korytarzem w kierunki kolejnego wiatraka, który jeszcze nie działa. Obok niego znajdziesz kolejny dziecinny rysunek Child's Drawing (11/18) - Remember to always behave, for sins he won't abide. He wields a rusty, jagged blade, to cut out your insides..

Wiatrak się na nowo uruchomił. Idź dalej korytarzem prosto; droga w prawo jest ślepa. Na końcu korytarza będą trzy wiatraki, z których jeden będzie nieczynny. Przejdź przez niego. Drzwi są zamknięte, ale obok jest przejście, które możesz otworzyć przy pomocy noża. Zrób to i przejdź dalej. Zaatakuje cię robak Swarm. Na ścianie będzie dźwignia, którą pociągnij. Zatrzyma ona dwa wiatraki, a nieczynny wcześniej uruchomi. Przejdź ponownie przez wiatrak i zeskocz na dół przez nieczynny wiatrak. Idź dalej korytarzami aż dojdziesz do pomieszczenia z 6 wiatrakami.

Podejdź do 3 wiatraka i przejdź pod nim, a następnie pod 2 wiatrakiem. Na stoliku znajdziesz Serum. Wyjdź z powrotem spomiędzy wiatraków i pociągaj dźwignie w następującej kolejności:

  4|5   3|4   5|6   4|5   2|3   3|4

Teraz przejdź przez wiatraki, które się zatrzymały. Na końcu będzie drabina, po której zejdź niżej. Znajdziesz się w pomieszczeniu z SAVE POINT. Zejdź niżej po drabinie. Ponownie spotkasz Josh'a. Biegnij za nim kładką do konca. W pewnym momencie otworzy się przejście w ścianie... Exit... Wejdź tam i idź korytarzem do drzwi. Otwórz drzwi i wejdź do środka.

W pomieszczeniu spotkasz dr. Fitch'a. Po rozmowie z doktorem czeka cię kolejna walka z bossem - Scarlet. Po jej zabiciu Alex zatonie...

Dr. FITCH OFFICE

Lalka zostanie stłuczona i Alex weźmie klucz Founders Key. Wyjdź na ulicę.



[ Dalej ]   |   [ Do góry ]




Strona główna  |  © 2010-2014 by 1408