Silent Hill | Solucja

Resort Area


Silent Hill Lighthouse
MAPA


Po wyjściu z kanałów zbadaj zniszczony budynek obok. W ruinach znajdziesz trochę amunicji oraz apteczkę First Aid Kit. Udaj się na ulicę Bachman Street, która z jednej strony jest urwana, a więc udaj się w drugą stronę. Po chwili zobaczysz bilboard, na którym będzie mapa terenu Resort Area Map.

W Resort Area jest kilka miejsc, które możesz zwiedzić, albo możesz prosto pobiec do latarni morskiej Lighthouse. Niezwiedzenie tych miejsc spowoduje uzyskanie jednego z dwóch złych zakończeń gry: BAD lub BAD+. Jeżeli chcesz je uzyskać, to omiń tekst przedzielony linią.


Udaj się do baru Annie's Bar na Craig Street. Wejście do niego jest od południa, nie od ulicy, tylko od parku pomiędzy budynkami. W barze Annie's Bar Harry spotka ponownie Dr. Kaufmanna, który został zaatakowany przez potwory. Czy tego chcesz czy nie, Harry go ocali od śmierci. Po krótkiej rozmowie Kaufmann wyjdzie. Przeszukaj pomieszczenie w poszukiwaniu interesujących cię przedmiotów. Znajdziesz tam Health Drink, save, KAUFMANN KEY oraz receptę RECEIPT obok stołów bilardowych. Przeczytaj receptę, gdzie będzie napis "Indian Runner". Jest to nazwa sklepu niedaleko. Udaj się więc tam.

Wyjdź z baru na zewnątrz i skieruj się na wschód na Weaver Street, gdzie po wschodniej stronie będzie poszukiwany przez ciebie sklep. Drzwi do sklepu będą zamknięte na zamek szyfrowy. Na znalezionej recepcie był kod 0473, jest to kod do otworzenia drzwi. Wpisz go i wejdź do środka. W sklepie znajdziesz trochę amunicji i Health Drink. Na ladzie będzie leżał dziennik - Indian Runner Diary:

"August 20

He came by. I handed over the package that the woman left here.

September 12

He showed up at Norman's, too. Don't want to be involved with the likes of them anymore, but...
I'm getting creeped out even more than before. Thought of leaving town, but I'm afraid of what will happen if I do."

a na ścianie będzie wisiała lista zakupów - Shopping List:

"3 loaves of bread.
3 cartons of milk.
2 dozen eggs.

Deliver to back door daily 8 a.m.
Rear entrance code 0886
Norman Young"

Podejdź do kasy. Obok będzie szafka z szufladami. Okaże się, że jedną z nich możesz otworzyć. Znajdziesz w niej klucz Safe Key. Podejdź teraz do sejfu i otwórz go przy pomocy znalezionego klucza. W środku znajdziesz niespodziankę - dużo białego proszku.... Otworzenie tego sejfu na nic nie wpływa, ale dostarcza ciekawych informacji o tym, co dzieje się w Silent Hill. Wyjdź ze sklepu na ulicę.

Twoim celem teraz jest motel Norman's Motel. Udaj się więc na południe Weaver Street i na jej końcu skręć w prawo w Sandford Street. Po prawej stronie będziesz miał motel. Podejdź do drzwi prowadzących do recepcji i wpisz uzykany wcześniej kod: 0886. Przejdź przez drzwi do środka motelu. W środku znajdziesz magnez MAGNET. Na stoliku do kawy znajdziesz ciekawy artykuł:

"Investigation stalled. "PTV" dealers still at large.
Suspicious deaths continue. Like the anti-drug mayor,
a narcotics officer dies of a sudden heart failure of unknown origin."

Na biurku znajdziesz pamiętnik - Norman's Motel Diary:

"September 10

Took package. Told to sit on it awhile. Don't want to get involved, but can't disobey...
He's probably linked to the death of the mayor and others."

oraz save. Zwiedzając dalej trafisz do garażu, gdzie będzie stał motocykl oraz amunicja i Health Drink. Wyjdź z biura na dziedziniec motelu. Jak zbadasz klucz Kaufmanna, okaże się, że jest to klucz do pokoju 3. Udaj się więc tam. Wejdź do pokoju używając klucza Kaufmann's Key. W pokoju na prawej ścianie będzie szafka. Zabadaj ją i przesuń ją. Użyj magnesu Magnet, aby wyjąć ukryty tam klucz do motocykla MOTORCYCLE KEY. Ponieważ nie ma tu nic więcej ciekawego wróć teraz do biura motelu i do garażu, gdzie widziałeś motocykl. Podejdź do motoru i użyj znalezionego klucza. Harry wyjmie z niego butelkę z dziwnym płynem, jednak nie zdąży się nią długo nacieszyć, gdyż nagle wpadnie Kaufmann i zabierze mu ją. Nie przejmuj się tym zbytnio, gdyż taki rozwój sytuacji zapewnia ci jedno z lepszych zakończeń gry. Wyjdź z motelu.


Udaj się na zachód Sandford Street. Po lewej stronie znajdziesz na ławce amunicję i Health Drink. Udaj się na most.

Otherworld

Świat ponownie się zmieni i stanie się alternatywny. Za mostem idąc po prawej stronie drogi znajdziesz amunicję i Health Drink na końcu wąskiej uliczki. Idź dalej prosto Sandford Street. Skręć w trzecią ulicę w lewo i idź cały czas prosto. Twoim celem jest latarnia morska Lighthouse. Biegnij cały czas prosto i zejdź na łódź przybitą do pomostu. Wejdź przez drzwi do środka łodzi. W środku Harry spotka policjantkę Cybil Bennett. W czasie rozmowy postanawiają się rozdzielić: Harry ma sprawdzić latarnię morską Lighthouse, a Cybil park rozrywki Amusement Park. Pojawi się tam także Dahlia Gillespie. W pomieszczeniu znajdziesz także save, trochę amunicji oraz Health Drink. Wyjdź z łódki przez drugie drzwi.

Zejdź z łódki przez trap na pomost i skieruj się na południe. Wejdź po schodach na górną część pomostu. Zejdź schodami po drugiej stronie. Idź pomostami jak cię prowadzą. Na końcu długiego pomostu, po którego lewej stronie będzie pomost wyższy znajdziesz apteczkę First Aid Kit. Wejdź schodami na górny pomost. Skieruj się w odnogę w lewo i zejdź schodami na niższy pomost. Idź prosto i wejdź kolejnymi schodami na górny pomost. Znajdziesz się pod latarnią morską Lighthouse. Podejdź do drzwi i wejdź do środka. Znajdziesz tam save. Wejdź schodami na górę. Okaże się, że Harry przybył za późno. Jeżeli robisz zakończenie UFO, to użyj w tym miejscu kamienia Channeling Stone i gra się dla ciebie zakończy. W innym wypadku zejdź z powrotem na dół i udaj się w drogę powrotną.

Harry znajdzie się ponownie na łodzi, gdzie nie będzie Cybil, która nie wróciła z parku rozrywki. A zatem Harry musi sam się tam udać. Wyjdź z łodzi przez drugie drzwi i zejdź przez trap na pomost. Wejdź na górę i udaj się na północ, z powrotem na Sandford Street. Na skrzyżowaniu skręć w lewo i przejdź na północną stronę drogi (prawą). Przejdź przez otwartą bramę w ogrodzeniu. Znajdziesz tam otwarty właz prowadzący do kanałów. Zejdź po drabinie.



[ Dalej ]   |   [ Do góry ]




Strona główna  |  © 2010-2014 by 1408