Silent Hill Shattered Memories | Solucja

Silent Hill Streets

Silent Hill Shattered Memories - TownPrzejdź przez ogrodzenie i idź w prawo. Na zakręcie drogi przy samochodzie będzie kolejny duch GHOST: DEAD DOG. Zrób zdjęcie. Otrzymasz kolejną wiadomość Echo Message: Family Pet:

"We hit something?
Oh, shit.
What is it? It's..
Oh, shit..
What do I tell her?"

Udaj się do sklepu "Green Lion - Pawn Shop". W zależności od twoich preferencji sklep będzie wyglądał następująco: zielony ze znakiem smoka - Alkoholizm; czerwone manekiny w oknie - Seksualizm; purpura i znak lwa - Rodzina. Wejdź do środka. Pobaw się ladą, aby otrzymać klucz.

UFO ENDING #10: Na jednym z regałów będzie kolejne UFO.

Przejdź przez drzwi i skręć w prawo, aby dostać się na drugą stronę lady. Otwórz pudełko, aby wyjąć pierścionek MEMENTO: WE, OUROBOROS. Wyjdź z pomieszczenia i idź po schodach do drzwi na górze.

Nightmare #6 | Nowhere

Harry znajdzie się w mieszkaniu Dahlia. Po rozmowie z nią świat znowu zamarznie... Udaj się z powrotem do drzwi i idź schodami w dół. W końcu będziesz musiał skoczyć w ciemność.

Na dole znajdziesz się w zamkniętym pomieszczeniu. Pobiegaj po nim, zwracając uwagę na lampy zawieszone na linach. Szukaj stłuczonej lampy, tam zostaniesz przeniesiony do następnej lokacji.

Znajdziesz się w korytarzu. Idź do drzwi na wprost ciebie. Znajdziesz się w pomieszczeniu z telewizorem. Przebiegnij przez którekolwiek drzwi - wszystkie prowadzą do tego samego miesjca i zbiegnij po schodach. Znajdziesz się w pomieszczeniu z lustem. Przejdź przez nie... Czyżby to nawiązanie do Silent Hill Origins.

Znajdziesz się w pomieszczeniu z wieloma drzwiami. Przejdź przez drzwi na wprost. Znajdziesz się w korytarzu. przebiegnij przez drzwi i znajdziesz się w pomieszczeniu z Flare, skręć w prawe drzwi i biegnij prosto dalej. W końcu znajdziesz się w dużym pomieszczeniu z drzwiami. Wejdź w drzwi nad którymi wisi lampa. Znajdziesz się w czarnym korytarzu. Biegnij do drzwi. Przebiegaj przez pokoje. Znajdziesz się w korytarzu. Biegnij dalej i skocz na dół.

Znajdziesz się w wielkim pomieszczeniu, pośrodku którego będzie łóżko z zamarzniętą Dahlia. Idź do niej w taki sposób, aby iść po jasnych deskach. Gdy do niej dojdziesz, znowu zostaniesz przeniesiony do innej lokacji.

W nowej lokacji jest to labirynt, który się zmienia. Ogólna zasada to: idź w stronę lodu. W końcu znajdziesz się w czarnym korytarzu, na którego końcu będą drzwi. Gdy przez nie przejdziesz, znajdziesz się w pokoju Cheryl. Harry położy się na łóżku i zaśnie.

Personality Test #6 | Marriage

Kaufmann zada ci następujące pytania:

1. You think marriage can really last?
2. Should a couple stay together for the kids?
3. Do you think it's a bad idea to marry young?
4. Do you think sex becomes stale after marriage?

Twoje odpowiedzi na te pytania wpływają na sytuację między Michelle a John. Jeżeli zgadzasz się na małżeństwo, John zostawi Michelle i odwrotnie: jeżeli się nie zgadzasz, to Michelle ucieknie z samochodu. W zależności od twojej Przyjacielskości John będzie zachowywał się do niej odwrotnie, czyli jeżeli byłeś nieprzyjacielski, to John wyrazi zainteresowanie twoją osobą. Jeżeli chcesz podnieść swoją Fałszywość, to na wszystkie pytania odpowiedz przecząco.

Drugi test, z obrazkami, ma wpływ na zakończenie Hero Forever.

Silent Hill Lakeside

Silent Hill Shattered Memories | SewersHarry zostanie obudzony przez Michelle, która zabierze go do samochodu, w którym czeka John. Pojedziecie samochodem. Gdy samochód się zatrzyma, przesiądź się na przednie siedzenie i otwórz schowek na rękawiczki, aby wyjąć pióro wieczne MEMENTO: POETRY AS PRECISE AS GEOMETRY. Wysiądź z samochodu.

Udaj się do ogrodzonego miejsca i zejdź po schodach w dół. Przejdź pod mostem z wyrwanymi szczeblami do środka.

Sewers

Zejdź niżej i przejdź przez drzwi. Zejdź po drabinie i zejdź niżej po schodach. Otrzymasz wiadomość od Dahlia Echo Message: Dahlia:

"Sorry about last night. I guess I scared you off?"

Idź prosto. Znajdziesz rurę, w której będzie zdechła ryba. Rusz ją, aby wyjąć bransoletkę MEMENTO: A HAPPY BOND. Idź dalej. Otrzymasz telefon od Cheryl. Jej wypowiedź jest zależna od twoich dotychczasowych preferencji, czyli: "Go away!" - Nieprzyjacielskość / Alkoholizm; "Not Safe" - Rodzina; "Need you" - Fałszywość. Idź dalej prosto do drabiny.

UFO ENDING #11: Zanim wejdziesz na drabinę, cofnij się i podejdź do jednej z wnęk, będzie tam kolejne UFO do sfotografowania.

Wejdź na górę i otwórz drzwi. Przejdź przez następne pomieszczenie, do kolejnego pomieszczenia z drabiną. Wejdź na górę.

Silent Hill Streets

Idź ulicą. Za zakrętem znajdź figurę indianina, który trzyma pudełko. Wyjmij z niego dziecinny apart fotograficzny MEMENTO: MEMORIES UNTAKEN. Znajdź czerwony samochód z mapą na klapie. Otrzymasz kolejną wiadomość głosową Echo Message: Day Trippers:

"You can be such an asshole sometimes. Hey, take it easy. We're here now. Hey, stop chit chatting!
We're here! Let's go get some FOOD! Food. What kind of food? Chili dogs! Gross."

Znajdź sklep "Lakefront Souvenirs" z czerwonymi drzwiami i wejdź do środka. W jednej z gablot znajdziesz breloczek z latarnią morską MEMENTO: A BEACON, A KEY. Wyjdź przez drugie drzwi, ukryte za kotarą. Znajdziesz się na podwórku. Przeskocz przez płot i skieruj się w prawo. Znajdź teleskop i skieruj go na latarnię. Otworzy się schowek i wyjmij z niego pierścionek MEMENTO: YOUR DIAMOND HEART. Udaj się teraz do "Annie's Bar". Po rozmowie z Michelle, znajdziesz się ponownie w gabinecie Kaufamnna.

Personality Test #7 | Sex Evaluation

Kaufmann zafundował ci test obrazkowy. Musisz stwierdzić, które z obrazków mają podtekst seksualny, a które nie. Jeżeli wszystkie zakwalifikujesz do Non-seksual, to powiększy on twoją Fałszywość. Jeżeli wszystko w Sexual, to powiększy on twoją Seksualność. Pozostałe kombinacje nie mają znaczenia.

Lakeside Amusement Park

Znajdziesz się w korytarzu. Wyjdź przez drzwi na końcu korytarza. Znajdziesz się na podwórku. Przeskocz przez murek, aby znaleźć się na ulicy. Idź do końca drogi i znajdź ławkę z pudełkiem. Wyjmij z niego czerwonego smoka Memento: The Dragon. Podejdź do wejścia do parku rozrywki. Przejdź przez okno po lewej i przeszukaj żółtą kurtkę wiszącą na ścianie. Weź klucz i przejdź przez drzwi dp korytarza. Wyjdź przez drzwi na jego końcu.

Na głównym dziedzińcu skieruj się w prawo, do miejsca znajomego z filmów. Będzie tam kolejny duch GHOST: DRAGON SLAYER. Zrób zdjęcie i otrzymasz kolejną wiadomość Echo Message: Day Trippers:

"Thank you for saving me from the dragon, Sir Knight! All in a day's work. What can I give you as a reward?
This one's on the house. All part of the job. I insist. How about some gold? A castle?
What about that last bit of candy you've been hiding away? I'll take that over the gold.
My candy? No way! What kind of knight are you?"

Udaj się teraz w drugą stronę i znajdź automaty do gier. Spróbuj wygrać nagrodę - medalion ze zdjęciem Cheryl MEMENTO: EVE. Obróć się i przejdź przez mur. Przejdź pod ścianą do tunelu miłości "Tunnel of Love". Zejdź po drabinie i podejdź do zamarzniętych postaci, aby otrzymać wiadomość Echo Message: Day Trippers:

"Feels like a long time ago. Our first date. You were a horny young man. Like you weren't. I was young. Lots of energy.
Let's be young again. Here!? Please remain inside your carriage. This ride has been temporarily halfed due to a guest
in the tunnel. Lights out. You'll have to use your hands to find your way. Shame. I prefer to see what I'm gettin into..."

Podejdź do serca na ścianie. Pobaw się z duchem w chowanego. W końcu on przebiegnie przez zamrożone drzwi i będziesz także mógł przez nie przejść. Otrzymasz także kolejną wiadomość Echo Message: Day Trippers:

"What were you thinking? I wanted to see the swans. Wanted to see if they were real. It's a ride.
They're not... Come on, let's go. Hey, is that candy?"

Wyjdziesz ponownie na dwór. Przejdź przez płot.

Lighthouse

Idź na przystań po prawej.

UFO ENDING #12: Skieruj się na pomost po lewej, gdzie przy latarni, znajdziesz kolejne UFO.

Wejdź na łódź. Spotkasz tam Dahlia... Harry obudzi się przy zamarzniętej Dahlia. Wyjdzie na zewnątrz łodzi i będzie biegł po lodzie w kierunku latarni. W pewnym momencie zadzwoni Dahlia. Biegnij dalej. W pewnym momencie otrzymasz wiadomość Echo Message: Cybil:

"This is your seven year old Cheryl?"

Biegnij dalej, zaatakują cię potwory. Walka z nimi nie ma sensu, więc się poddaj. W pewnym momencie lód zniknie. Harry znajdzie się w wodzie. Płyń w kierunku latarni. W końcu Harry padnie. Z wody uratuje go Cybil i pozwoli ci szukać swojej córki.

UFO ENDING #13: Skieruj się w prawo i biegnij jak najdalej, tuż nad wodą będzie ostatnie UFO.

Wejdź do latarni morskiej Lighthouse Clinic. Skręć w prawo i otwórz głowę rzeźby. Wyjmij medalion ze zdjęciem Harry'ego MEMENTO: ADAM. Idź do następnych drzwi.

Znajdziesz się ponownie w gabinecie Kaufmanna, który już stracił swoją cierpliwość. W pewnym momencie do gabinetu wejdzie Harry Mason... Obejrzyj teraz uzyskane zakończenie.



[ Zakończenia gry ]   |   [ Do góry ]   |   [ Silent Hill Town ]




Strona główna  |  © 2010-2014 by 1408