Silent Hill Shattered Memories | Solucja

Personality Test #2 | Happy Family

Znajdziesz się ponownie w gabinecie Kaufmanna, który zada ci kilka pytań. Twoje odpowiedzi wpływają na "punktację" w grze.

Would you consider yourself a private person?
2. Would you say it takes a while for people to get to know you?
3. Would you prefer to spend time with friends over family?

Teraz dostaniesz kolorowankę do pokolorowania. W zależności jakich użyjesz kolorów, taki domek zobaczysz w kolejnej scenie. Jeżeli zostawisz kartkę nie pomalowaną, będzie to równoznaczne z pomalowaniem kartki na czarno. Obojętnie co zrobisz, komentarz Kaufmanna będzie taki sam. Tak jak pomalujesz domek, taki zobaczysz w następnej scenie. Co ciekawe kolor auta, skrzynki na listy i ubrań mieszkańców jest taki jaki pomalujesz na obrazku.

Po zakończonej terapii zobaczysz kolejną scenkę z przeszłości. Jest ona zależna od dokonanych dotychczas wyborów. Poznasz teraz także Cybil Bennett, która zabierze cię samochodem na komisariat. W czasie podróży będzie zmuszona się zatrzymać ze względu na śnieg na drodze i wysiądzie z samochodu. W schowku na rękawiczki znajdziesz paczkę papierosów MEMENTO: HIDDEN FIRE. Wysiądź z samochodu.

Forest

Silent Hill Shattered Memories - ForestPo wyjściu z samochodu, na masce jest numer telefonu. Jak chcesz to zadzwoń na ten numer. Idź drogą na wprost. Jak dojdziesz do drewnianego płotku po lewej przeskocz przez niego i idź dalej ścieżką. Na końcu ścieżki będzie budynek Ranger Station. Gdy się do niego zbliżysz otrzymasz kolejną wiadomość Echo Message: Stranded:

"Dammit Mom. Why do you never pick up? I need you.
I'm in a party in the woods, but I'm feeling uncomfortable.
I need you to come pick me up."

Wejdź do środka leśniczówki Ranger Station. Zaraz po wejściu po prawej na ścianie będzie apteczka. Otwórz ją i weź klucz. Przy pomocy znalezionego klucza otwórz drzwi na drugim końcu leśniczówki i wyjdź na dwór.

Idź ścieżką, aż po lewej stronie zobaczysz wieżę ciśnień. Podejdź do niej i przeskocz przez płotek. Podejdź do skrzynki i wyjmij z niej kulkę MEMENTO: FROZEN WATER. Udaj się w kierunku czerwonego budynku na mapie - stacji pomp - Pomp Station. W lesie znajdź drzewo z przypiętym do niej kołem ratunkowym (zbliżając się do niego usłyszysz statyczny dźwięk). Otrzymasz tam kolejną wiadomość Echo Message: Babes in the Wood:

"It's so cold, but I'm happy because I know I will see my brother again soon.
Lying down now. Cold. A bird just put a leaf on me, or did I dream it? Love you all."

Idź teraz dalej do stacji pomp. Dojdziesz do płotu, przez który możesz przeskoczyć, jednak idź wzdłuż niego w prawo. Dojdziesz do przystani rybackiej Fishing Lodge. Wejdź do środka.

UFO ENDING #2: W pomieszczeniu spójrz w górę na dach i w dziurze w dachu znajdziesz kolejne UFO do sfotografowania.

Przejdź przez następne drzwi i wyjdź przez okno na pomost. Idź pomostem do kolejnych drzwi i dalej ścieżką, aż do miejsca, w którym po lewej ściana zmieni się w mały płot. Przeskocz przez niego.

Usłyszysz znowu zakłócenia. Tym razem dochodzą one ze śpiwora, podejdź do niego, aby otrzymać kolejną wiadomość Echo Message: Stranded:

"Whoa. Someone slipped the new girl a Mickey and things got out of hand. Wild and crazy. Feel kind of bad for her."

Do wiadomości będzie dołączone zdjęcie.

Udaj się teraz na prawo od śpiwora. Znajdź drabinę i zejdź na dół. Przeskocz przez rury, aby dostać się do korytarza. Idź nim do końca. Po prawej będzie krata, a za nią duch GHOST: DROWNING BOY. Zrób zdjęcie. Otrzymasz kolejną wiadomość głosową Echo Message: Babes in the Wood:

"Help! It's my brother. We're playing in the pump station.
But the water's come up and he's trapped. His hands are cold. His head's under the water."

Wracaj teraz z powrotem na górę po drabinie. Po wejściu na górę skręć w lewo w stronę rzeki, a następnie idź ścieżką w lewo. Dojdziesz do leśniczówki Orion Lodge. Wejdź do środka przez obojętnie które drzwi. Głównym pokoju możesz zobaczyć stojącego wypchanego niedźwiedzia lub poszlachtowanego niedźwiedzia, w zależności od dokonanych wcześniej wyborów. Udaj się do sypialni, gdzie w szafce na ścianie znajdziesz nożyk MEMENTO: A MOVEABLE FEAST. Wyjdź teraz na podwórze.

UFO ENDING #3: Na jednej ze ścian będzie kajak i beczki, tam szukaj kolejnego UFO.

Przejdź do następnych drzwi. Znajdziesz się w pokoju z kominkiem, w rogu będzie szafka, z której szuflady wyjmij latarkę MEMENTO: A BROKEN WARD. Przejdź teraz do następnego pomieszczenia, w którym zabijają zwierzęta i zrób zdjęcie ducha powieszonego nad stołem GHOST: HANGING DEER i otrzymasz wiadomość Echo Message: Cycle of Death:

"Joel Jr's first kill! It was a biggie too - 190 lbs field dressed.
Got him in the neck, went down like a dead weight. My son is a man now."

Wyjdź z powrotem na podwórko z tyłu leśniczówki i idź ścieżką. Jak dojdziesz do mostku, skręć w lewo i znajdź drzewo z zawieszoną na nim czaszką. Otrzymasz kolejną wiadomość głosową Echo Message: Cycle of Death:

"Come on Joel. You'd think that it was you shot and dying, not the deer.
Get your hands out pants and be a man. My son the queer.
Shoot the damn thing! Shoot the queer!"

Przejdź przez mostek na drugą stronę rzeczki i idź dalej ścieżką aż dojdziesz do kolejnej leśniczówki, przed którą będzie zaparkowany samochód. Będzie na nim naklejka "How am I driving?" i numer telefonu, pod który możesz zadzwonić. Udaj się na lewą stronę leśniczówki, gdzie znajdziesz zakrwiawiony płaszcz na ziemi i różowy portfel na stole. W portfelu znajdziesz klucz. Udaj się teraz do wnętrza leśniczówki.

Nightmare #2 | Forest

Po wejściu do leśniczówki ponownie wszystko zacznie zamarzać. Wyjdź ponownie przez te same drzwi na teren lasu. Ogólnie w tym koszmarze idź w stronę światła, które cię będzie prowadzić.

Idź ścieżką z powrotem do poprzedniej leśniczówki Orion Lodge. Po wejściu do leśniczówki zaczną dopadać cię potwory. Biegnij dalej trzymając się lewej strony. W końcu po lewej zobaczysz półkę, na którą można się wspiąć. Wejdź na nią, będzie tam Flare. Jak znajdziesz się ponownie w lesie, zobaczysz wiszące mumie. Nadal trzymaj się lewej. Zrzucaj je, aby spowolinić pościg potworów za tobą. Dobiegniesz do kolejnej leśniczówki. Wejdź na rampę i wbiegnij w drzwi po prawej stronie, jakby w oddzielnym budynku. Biegnij cały czas prosto przez wszystkie drzwi aż z niej wyjdziesz. Biegnij dalej cały czas prosto. Dobiegniesz do kolejnego budynku. Wejdź do środka przez niebieskie drzwi.

W budynku znajdziesz się w pomieszczeniu z zamarzniętymi figurami. Na kanapie będzie leżało dziecięce pianino. Podejdź do zamarzniętych postaci, otrzymasz Echo Message: Family Vacation:

"I'm on the phone. Yeah, I'm comming up early. That was a stupid idea.
Mom, Not now Honey, Mommy's on a phone. get out of bed, play with your daughter.
Mommy!
[Quack!] [Hoot!] [Swuawk!] [Squawk!] [Cluck!]'
Shush. Go show Daddy.
This whole trip was a bad idea. A week picnicking and cycling.. like that's going to make it right?
I'm still hurting, it feels fake. I don't wanna be with him.
(music)' I won, Mom I won.
Alright, In a munute. Give me a second, Diane."

Podejdź teraz do kanapy i zagraj tą samą melodię na dziecinnym pianinie: [kaczka], [sowa], [papuga], [papuga], [kura]. Otrzymasz kolejną wiadomość głosową Echo Message: Family Vacation:

"It's good to talk, Diane. I feel pretty alone out here.
Hey, Mom...
Be careful. Where's your Dad?
Mommy...
Oh, Jesus, you bleeding..."

Wyjdź z pomieszczenia przez otwarte drzwi. Biegnij dalej trzymając się lewej. Po prawej zobaczysz samolot... Biegnij do drzwi i dalej prosto. Każda z odnóg prędzej czy później doprowadzi cię do wyjścia z tego koszmaru.

Znajdziesz się ponownie w normalnym świecie przy metalowym moście. Nad drzwiami budynku, z którego wyszedłeś jest łaciński napis: "QUIS EST ISTE QUI VENIT" (Biblia, Księga Izajasza 63:1). Idź drogą, aż dojdziesz do samochodu, przy którym będzie duch. Zajrzyj do bagażnika i weź motyla MEMENTO: PINNED BEAUTY. Podejdź teraz do otwartych drzwi po stronie pasażera i zrób zdjęcie duchowi GHOST: HOT AND BOTHERED. Otrzymasz kolejną wiadomość Echo Message: Bryant Overlook:

"Stop it! Please, or I'll tell my Dad.
Your Dad? Your Dad isn't here right now. Come on, you've been leading me on all night.
No..."

Idź dalej drogą, aż po prawej zobaczysz mały drewniany domek. Wejdź do niego przez okno i przejdź przez drzwi. Idź ścieżką i przejdź przez dziurę w płocie. Przeskocz przez następny płot. Skręć w prawo i odbierz telefon od Cybil Bennett.



[ Dalej ]   |   [ Do góry ]


Strona główna  |  © 2010-2014 by 1408