Silent Hill Shattered Memories | Solucja

Personality Test #1

Dr KaufmannPo obejrzeniu rodzinnych filmów wideo i za razem czółwki gry, znajdziesz się w gabinecie lekarskim, a dokładniej w gabinecie u doktora psychiatrii - dr Michaela Kaufamnn'a, a zarazem będziesz świadkiem wypadku samochodowego.

Cała gra to swego rodzaju terapia prowadząca do rozwiązania zagadki tej części gry. Na początku musisz wypełnić pierwszy test psychologiczny. Od odpowiedzi na pytania będzie zależało zakończenie gry.

ROZWIĄZANIA TESTU ZALEŻNE OD ZAKOŃCZEŃ GRY:

1. I make friends easly
"False" - zakończenie Wicked and Weak
"True" - umożliwia wejście do "Good Old Days Bar" (Irish Pub)

2. Having a dring helps me relax
"False" - zakończenie Lost Love, Sleaze and Sirens, umożliwia wejście do "Good Old Days Bar" (Sports Bar)
"True" - zakończenie Drunk Dad

3. I always listen to other people's feelings
"False" - zakończenie Wicked and Weak
"True" - zakończenie Lost Love

4. I prefer abstract ideas
"False" -
"True" -

5. I have enjoyed role-play during sex
"False" - zakończenie Lost Love
"True" - zakończenie Sleaze and Sirens

6. working to a plan or schedule in best
"False" -
"True" -

7. I have never cheated on a partner
"False" - zakończenie Lost Love, Sleaze and Sirens
"True" - zakończenie Drunk Dad

Silent Hill Town

Silent Hill Shattered MemoriesHarry Mason wyczołga się ze swojego samochodu po tym, jak miał wypadek, jadąc ze swoją córką Cheryl Mason. Jednakże po wyjściu z samochodu nigdzie nie jest w stanie znaleźć swojej córki. W związku z tym rozpoczyna jej poszukiwania w całym mieście.

Po rozejrzeniu się w terenie okaże się, że Harry trafił swoim samochodem na jakiś złomowisko. Jedyne wyjście z tego miejsca prowadzi przez płot, który musisz przeskoczyć. Znajdziesz się na kolejnym zaśnieżonym podwórku, na wprost niebieskich drzwi. Przejdź przez drzwi i znajdziesz się w naprawczym garażu samochodowym. Mniej więcej na środku pomieszczenia będzie czerwony samochód ustawiony na podnośniku prawie pod samym sufitem pomieszczenia. Wyjdź z pomieszczenia przez drugie drzwi.

Znajdziesz się w korytarzu, gdzie na wprost wejścia będzie aparat telefoniczny i plakat z numerem alarmowym. Idź korytarzem prosto do rozwidlenia. Na prawo będą drzwi do dwóch pomieszczeń - toalet. W męskiej toalcie jak staniesz przy kibelku, Harry powie "hegh" - czyżby to było nikłe nawiązenie do James'a Sunderland'a. Wróć na korytarz. W damskiej toalecie nic nie ma. Idź korytarzem do drzwi po lewej i przejdź przez nie; ze świecącą lampą nad nimi.

Znajdziesz się w sklepie. Tylko jedne drzwi prowadzą do wyjścia z tego pomieszczenia, drzwi po lewej. Przejdź przez nie i znajdziesz się w kolejnym korytarzu. Podejdź do drzwi na jego końcu i otwórz zasuwę. Przejdź przez drzwi. Znajdziesz się ponownie na ulicach miasta, a dokładniej na stacji benzynowej.

Teraz są dwie drogi - musisz wybrać, którą się udasz dalej.


I. Clear Picture

Idź prosto do ulicy, mijając z boku stację benzynową. Na skrzyżowaniu skręć w lewo i podbiegnij do domu na rogu z czerwonym neonem na ścianie "Open"; po lewej stronie ulicy. Otwórz drzwi oznaczone "Clear Picture" i wejdź do środka. Zejdź schodami w dół do kolejnych drzwi. Znajdziesz się w sklepie z telewizorami i innym sprzętem AGD. Na ladzie odsłuchaj automatyczną sekretarkę.

Sprawdź drzwi ze światełkiem nad nimi za ladą, okażą się zamknięte. Więc przejdź przejdź przez drzwi z boku pomieszczenia. Znajdziesz się na zapleczu sklepu. Podejdź do działającego monitora i wyreguluj obraz na nim i naciśnij guzik. Lampka nad drzwiami w poprzednim pomieszczeniu zmieni się na zieloną. Jeżeli spojrzysz na telewizor z parą małżeńską, zdobędziesz dodatkowe "punkty" do Teraz udaj się do tych drzwi i wyjdź na zewnątrz sklepu. Znajdziesz się ponownie na dworzu. Podejdź do ogrodzenia i przeskocz na drugą stronę. Podejdź do kolejnych drzwi i wyjdź na kolejny dziedziniec. Przeskocz przez drewniany płot, aby dostać się na plac zabaw.

II. Theresa's Store

Idź prosto do ulicy, mijając z boku stację benzynową. Na skrzyżowaniu skręć w lewo i biegnij ulicą do końca. Na jej końcu po prawej stronie będzie dom z czerwonej cegły i szyld "Teresa's". Wejdź przez drzwi do sklepu. Odsłuchaj wiadomość na sekretarce i przejdź przez drzwi za ladą. Wejdź schodami do góry. W pomieszczeniu, z boku, rozbierz manekiny w poszukiwaniu klucza. Teraz przejdź przez następne drzwi. Znajdziesz się na balkonie. Zejdź na dół po drabinie. Wyjdź z podwórka przez drzwi. Znajdziesz się na kolejnym podwórku. Po prawej będzie drewniany płot, przeskocz przez niego, aby dostać się na plac zabaw.

Ta droga umożliwia wejście do "Good Old Days Bar".




Playground

Silent Hill Shattered MemoriesPo przejściu na plac zabaw usłyszysz rumor. Podejdź do czerwonego pojazdu i pobaw się puszkami na nim stojącymi. Puszki będą czerwone, chyba że wykazałeś tendencję do alkoholu, wtedy będą zielone. W jednej z nich będzie ukryty klucz. Użyj go, aby wyjść z placu zabaw przez zamknięte drzwi.

Znajdziesz się ponownie na ulicach Silent Hill. W zależności od poprzednich wyborów będziesz miał dostęp do jednego z barów: albo "Good Old Days Bar" albo "52 Dinner". W większości wypadków będzie kierowany do "52 Dinner", chyba że wykazałeś ciągotę do alkoholu. Po prostu drzwi tylko do jednego z tych barów będą otwarte. Udaj się więc do któregoś z nich.

W środku czeka cię rozmowa z barmanką, w czasie której zadzwoni twój telefon. Od teraz będziesz go mógł używać. Zadzwoń do swojego domu wybierając numer z książki telefonicznej w telefonie. Podejdź z powrotem do wyjścia. Po prawej stronie będzie wnęka, a w niej szafka. Otwórz ją, aby zdobyć kulę z latarnią morską MEMENTO "A WINTER BEACON" (w "52 Dinner" szafka za ladą). Wyjdź na ulicę.

Jeżeli idziesz grę po raz drugi, możesz rozpocząć zakończenie UFO. Zadzwoń pod numer: 555-3825, umieszczony na billbordzie na budynku na wprost wejścia na plac zabaw. Otrzymasz także wiadomość Echo Message: United Fruitcake:

"We can't talk yet. But you want in? They've hidden 13 of their craft all around town.
If you get me the photographic evidence I need, we can meet face to face..."

Udaj się teraz ponownie do małych niebieskich drzwi prowadzących na plac zabaw. Przejdź przez nie i podejdź do huśtawki po lewej stronie. Zrób zdjęcie siedzącemu na niej duchowi GHOST: SWINGSET.

Teraz w zależności jaką drogą tutaj trafiłeś, wróć przez Clear Picture lub Teresa's Shop.

UFO ENDING #1: Po wyjściu z placu zabaw przeskocz na podwórko sklepu, przez który tutaj przyszedłeś, będzie tam pierwsze UFO do sfotografowania.

Będąc w sklepie pobiegaj po nim, aby odebrać Echo Message: Happy Ever After... w Clear Picture:

"We share a deep love. As we grow older together and the fires of our youth dimmer, our love will remain strong,
our passion undimmed, our excitement only growing as we build our life together."

lub Echo Message: Prom (Teresa's Shop):

"Hey, it's Caitlain. I am looking at the world's most beautiful prom dress. I am SO EXCITED!
Mike will be putty in my hands! Catch up tonight."

Odsłuchać też możesz drugą wiadomość Echo Message: Playground Daddy: I need you.

Jak znajdziesz się ponownie na ulicy, zadzwoni twój telefon. Będzie to Cheryl. Lepiej go odbierz, bo jeżeli nie to, nie zrobisz już postępów w grze... Teraz cały świat zacznie zamarzać...

Nightmare Town Streets

Biegnij w kierunku, z którego słyszysz alarm samochodowy. Dobiegniesz do samochodu, którego światła będą migać i oświetlać drzwi. Udaj się przez nie. Znajdziesz się w korytarzu i rozegra się scenka. Harry przebiegnie przez drzwi na końcu korytarza. Znajdziesz się w dziwnej lokacji, w której już będą atakować cię potwory. Ponieważ w tej grze nie walczysz, jedyne co, to zostaje ci ucieczka przed nimi. Główna zasada koszmaru, to kieruj się do drzwi podświetlonych na niebiesko.

Przeskocz przez ogrodzenie. Na wprost będą drzwi. Przejdź przez nie. Biegnij korytarzami do kolejnego dużego pomieszczenia. Przeskocz przez płot po prawej i przez kolejny płot. Znajdziesz się przed podwójnymi drzwiami. Przejdź przez nie i przebiegnij korytarzem do następnych drzwi. W następnych korytarzu przejdź przez drzwi po lewej. Przebiegnij przez pomieszczenie do następnych drzwi. Znajdziesz się w pomieszczeniu z basenem. W środku basenu będzie flara Flare. Udaj się do podwójnych drzwi przy skoczni i przejdź przez nie. Biegnij dalej korytarzami cały czas jak droga cię prowadzi. W końcu dobiegniesz do ostatnich drzwi prowadzących do wyjścia z tego koszmaru.



[ Dalej ]   |   [ Do góry ]


Strona główna  |  © 2010-2014 by 1408