Silent Hill | Solucja

Central Silent Hill


Silent Hill Antique Shop MAPA
Po wyjściu ze szpitala kolejnym celem Harry'ego jest sklep z antykami Antique Shop, ale niestety nie wiesz, gdzie ten sklep się znajduje. Obejrzyj klucz, który dostałeś od Dahlii, a przeczytasz na nim napis "Green Lion". Spójrz teraz na mapę, a znajdziesz na niej zaznaczony sklep "Antique Green Lion", czyli on jest teraz twoim celem. Udaj się zatem na wschód Koontz Street. Dojdź do skrzyżowania z Simmons Street. Jeżeli udasz się na południe Simmons Street, która zmienia się tam w małą alejkę, znajdziesz tam Health Drink i amunicję. Idź na północ Simmons Street. Miń skrzyżowanie z Sagan Street i idź dalej prosto. W końcu po prawej stronie znajdziesz interesujący cię sklep Antique Green Lion.

Drzwi do sklepu są szeroko otwarte, więc przejdź przez nie i zejdź korytarzem do kolejnych drzwi. Otwórz drzwi przy pomocy otrzymanego klucza Antique Shop Key i wejdź do środka. Znajdziesz tam save. Obejrzyj dokładnie pomieszczenie, przy jednej ze ścian zobaczysz regał oraz ślady po jego przesuwaniu. Przesuń go. W tym momencie pojawi się policjantka Cybil Bennett. Po rozmowie z nią przejdź przez dziurę w ścianie.

Harry znajdzie się w dziwnym pomieszczeniu z ołtarzem. Na jednej ze ścian będzie siekiera AXE, której możesz używać jako broni. Ponieważ nic więcej tu nie ma, skieruj się z powrotem do wyjścia. W tym momencie Harry'ego rozboli głowa...

Harry obudzi się w szpitalu Alchemilla Hospital w pokoju Exam Room, gdzie będzie Lisa Garland. Harry zada jej kilka pytań dotyczących Dahlia Gillespie. Po rozmowie z nią, Harry ponownie obudzi się w sklepie z antykami, ale w jego mrocznej wersji. Harry będzie teraz chciał udać się do Resort Area, gdzie Cybil widziała Cheryl ostatni raz. Ponieważ nie wie, jak tam dotrzeć, musi wrócić do szpitala i zapytać Lisę Garland.

Na biurku znajdziesz save. Wyjdź przez drzwi prowadzące z powrotem na ulicę.

Nightmare Central Silent Hill


Central Silent Hill | Otherworld Miasto teraz stało się alternatywne, z koszmaru. W koszmarnym Silent Hill będzie na ciebie czekać o wiele większa liczba potworów, więc lepiej cały czas biegnij. Twoim celem jest teraz ponownie szpital Alchemilla Hospital. Udaj się więc na południe ulicą Simmons Street. Ponieważ Simmons Street jest urwana za nim dotrzesz do skrzyżowania z Sagan Street znajdź dziurę w ścianie po wschodniej stronie ulicy, dziurę w żaluzjach chroniących wejście do centrum handlowego. Wejdź do środka.

W holu na dole nie ma nic ciekawego. Na środku będziesz miał schody ruchome, a po prawej stronie witrynę sklepu z telewizorami. Udaj się ruchomymi schodami na 1 piętro 1F. Na piętrze skieruj się w lewo. Wejdź do jednego ze sklepów po tej stronie. Znajdziesz tam save, a także trochę amunicji i apteczkę First Aid Kit. Drzwi z drugiej strony sklepu są zamknięte, więc wyjdź ponownie na korytarz 1 piętra 1F. Idź dalej w kierunku dźwięków słyszanych przez radio. Nagle podłoga się zawali i znajdziesz się w pomieszczeniu, gdzie czeka ciebie walka z bossem - Larwa Twinfeeler. W tym też pomieszczeniu znajdziesz także nową broń HUNTING RIFLE.

Po pokonaniu larwy, rozbije ona szybę i będziesz mógł tamtędy wyjść na ulicę. Znajdziesz się na ulicy na wschodzie centrum handlowego. Twoim celem nadal jest szpital, więc skieruj się ulicą na południe. Na skrzyżowaniu skręć w prawo w Sagan Street (na zachód). Na skrzyżowaniu Sagan i Crighton Street jest komisariat Police, gdzie wcześniej już raz byłeś. Wejdź do środka. Znajdziesz tam amunicję oraz save. Wyjdź z komisariatu na ulicę.

Idź dalej na zachód Sagan Street i skręć na południe Crighton Street. Jak dojdziesz do Koontz Street skręć w lewo i do bramy szpitala Alchemilla Hospital. Przejdź przez bramę i wbiegnij w drzwi szpitalne po prawej stronie, gdyż na dziedzińcu będą psy Groaners. Na ladzie recepcji Reception będzie save. Udaj się do Exam Room, gdzie spotkasz Lisę Garland. Lisa poradzi Harry'emu, aby udał się do stacji pomp obok szkoły podstawowej na Midwich Street i stamtąd uda się mu dostać do jeziora. Lisa nie będzie w stanie towarzyszyć Harry'emu, więc po zakończonej rozmowie wyjdź z pokoju i ze szpitala. Na dziedzińcu szpitalnym nie będzie teraz psów. Przejdź przez bramę na ulicę, gdzie okaże się, że jedyna droga prowadzi na wprost na schody do góry. Na górze schodów będzie na ciebie czekać latająca larwa. Ponieważ schody za tobą są zniszczone, jedyne co możesz zrobić to zabić kolejnego bossa - Floatstinger.

Po zabiciu bossa, świat wróci do normalności. Zejdź schodami na dół na ulicę. Idź Koontz Street do Crighton Street i skręć nią na północ. Jak dojdziesz do Sagan Street skręć w lewo na zachód i idź przez most z powrotem do Old Silent Hill.

Po przekroczeniu mostu Harry pokaże ci mapę, z której będzie wynikać, że jesteś już na Midwich Street przy wejściu do stacji pomp. Podejdź do bramy, która okaże się zamknięta na kłódkę. Jednak Harry stwierdzi, że można ją rozwalić - zrób to używając siekiery Axe lub metalowej rurki Steel Pipe. W środku w ziemi będzie otwarty właz prowadzący do kanałów. Podejdź do niego i zejdź po drabinie do kanałów.

Sewers


Silent Hill | Sewers
MAPA MAPA

Po zejściu drabiną do kanałów udaj się korytarzem prosto do jego rozwidlenia. Usłyszysz dziwne klikania, są to odgłosy jakie wydają nowi wrogowie Hanged Scratchers. Na skrzyżowaniu skręć w lewo. Idąc prosto dojdziesz do następnego skrzyżowania. Jeżeli skręcisz w prawo znajdziesz na końcu korytarza trochę różnej amunicji oraz Health Drink. Udaj się w lewo, gdzie na końcu korytarza dotrzesz siatki. Przejdź przez furtkę po lewej w siatce; prawa jest zamknięta. Idź drogą jak cię prowadzi, miń generator, aż w końcu dotrzesz do pomieszczenia, w którym na stole znajdziesz mapę kanałów SEWER MAP (CONNECTING TO RESORT AREA) oraz save. Na ścianie będzie otwarta szafka na klucze, weź z niej klucz SEWER KEY. Teraz udaj się w drogę powrotną.

Przejdź przez furtki z powrotem do korytarza. Jak dojdziesz do rozwidlenia skręć w lewo. Miń korytarz, z którego wyszedłeś na początku i idź prosto. Dojdziesz do bramy. Otwórz ją przy pomocy zabranego klucza Sewer Key. Idź korytarzem, który na końcu rozwidli się na dwie ścieżki wokół wody. Lewa prowadzi do apteczki First Aid Kit, prawa natomiast do drabiny. Wejdź po drabinie na drugie piętro kanałów.

Obok drabiny znajdziesz apteczkę First Aid Kit. Obejdź wodę po ścieżce i wejdź do dużego korytarza. Idź nim prosto. Na skrzyżowaniu skręć w lewo i idź dalej cały czas prosto. Na końcu korytarza znajdziesz Health Drink i amunicję. Skręć w korytarz na prawo i idź dalej. Po lewej stronie będziesz mieć zamknięte na klucz drzwi. Skręć więc w prawo w kolejny korytarz. Trzymaj się prawej strony i przejdź przez furtkę. Biegnij dalej i przejdź przez kolejną furtkę po prawej stronie. Teraz trzymaj się lewej strony i przejdź przez kolejną furtkę. Idź cały czas prosto. Na końcu drogi zobaczysz plamę krwi oraz klucz SEWER EXIT KEY. Jak tylko go podniesiesz wyłonią się potwory Scratchers. Uciekaj teraz z powrotem korytarzem trzymając się prawej strony. Przejdź przez furtkę i trzymaj się teraz lewej strony. Przejdź przez kolejne dwie furtki i dojdź do drzwi zamkniętych na klucz, które wcześniej mijałeś. Otwórz drzwi przy pomocy znalezionego klucza.

W pomieszczeniu za drzwiami znajdziesz save oraz drabinę prowadzącą do wyjścia z kanałów.



[ Dalej ]   |   [ Do góry ]




Strona główna  |  © 2010-2014 by 1408