Silent Hill Origins | Solucja

Silent Hill Town

Silent Hill TownTwoim celem jest teraz dostanie się do teatru Artaud Theatre. Wyjdź na Acadia Road i udaj się z powrotem w kierunku Toluca Avenue, gdyż Acadia Road idąc na północ, na skrzyżowaniu z Cielo Avenue, droga jest urwana, tak jak i Cielo Avenue. Wróć przez rzeźnika Butcher i udaj się do Lumber Yard przy Midway Avenue. W małej uliczce równoległej do Canyon Street znajdziesz bramę prowadzącą do Lumber Yard. Użyj klucza i wejdź do środka.

W Lumber Yard znajdziesz gazetę Newspaper, na której ktoś napisał:

"Why are you helping her, Travis? Did you see that nurse?"

Znajdziesz tam także młotek Hammer 2 sztuki. Znajdź drugie wyjście z tego magazynu, wyjście na ulicę Industry Drive. Będą to małe drzwi na końcu korytarza. Na Ash Road znajdziesz kilka przydatnych rzeczy. Na Midway Avenue, trzymając się lewej strony znajdziesz 2 Health Drink oraz drewnianą pałkę Jagged Wood. Ponieważ Acadia Road jest zapadnięta udaj się do Greenfield Apartments.

W Greenfield Apartments znajdziesz kilka przydatnych rzeczy. Na podwórzu będzie Energy Drink i gumowa pałka Baton, obok kontenerów na śmieci. Na piętrze znajdziesz między innymi Napkin, z ciekawą dla ciebie (Travis'a) informacją:

"SOMEONE MADE A HOLE. GO HOME TRAVIS."


Zwiedź wszystkie pomieszczenia i skocz w dziurę. Sprawdź skrzynkę na listy nr 213. Wyjdź przez drzwi na Acadia Road.

Jak wyjdziesz zauważysz, ze Acadia Road na południe jest zapadnięta. Udaj się do małego kiosku na wprost wejścia, częściowo ogrodzonego. Idąc wzdłuż ogrodzenia, na jego końcu znajdziesz amunicję. Wracaj teraz powrotem. Idąc do końca Acadia Road, wejdź w małą uliczkę przy apartamentowcu Greenfield Apartment. Obok śmietników znajdziesz amunicję oraz Meat Hook. Wróć na ulicę.

Zanim udasz się do teatru wejdź w mała uliczkę za teatrem. Znajdziesz tam amunicję oraz Health Drink. Teraz udaj się do teatru, bo i tak Travis nie pozwala nigdzie dalej iść. Podejdź do okienka z biletami. Travis zauważy, że jest tam mała dziurka. Włóż do niej bilet znaleziony w sanatorium i wejdź do środka.

Artaud Theatre

Artaud TheatreW holu na ławce będzie leżała mapa teatru THEATER MAP. Przy popielniczce przy drzwiach do korytarza po zachodniej stronie znajdziesz Health Drink oraz klucz francuski Wrench. Na ścianie prowadzącej do wschodniego korytarza będzie save.

Udaj się do głównej części teatru Auditorium. Przed wejściem będzie stał stojak informujący o programie teatru. Słowa zaznaczone na czerwono utworzą następujące zdanie:

"...folk legends. Take the costume for Caliban. The designer Bill Ortega has taken a native buffalo spirit,
fusing it with the stark, iconic images seen in the ancient local cult of Valtiel.
His set design for its dark, cavernous cave was inspired by 'Owl Cave', a local historial--"


Słowa zaznaczone na czerwono utworzą następujące zdanie: Caliban has it in His cave

W Auditorum spotkasz tam Lisę. Po dziwnej rozmowie z nią, zejdź dalej na dół, do sceny. Po prawej stronie sceny - wejdź po schodkach, znajdziesz Health Drink, obok wejścia do Curtain Control, które jest zamknięte. Udaj się teraz na lewą stronę sceny do Storage. Znajdziesz tam maszynę do pisania Typewriter. Wyjdź przez drzwi prowadzące na scenę.

Idąc przez scenę, Travis będzie miał kolejne audio-wspomnienie. Przed wejściem do Curtain Control będzie drewniana pałka Jagged Wood. Wejdź do pomieszczenia. Będzie tam save oraz nóż kuchenny Kitchen Knife i amunicja. Na biurku obok przycisków znajdziesz Iron Weights. Na przycisku znajdziesz ostrzeżenie:

"Peter,
Good luck getting ANYTHING to work. This place was wired by IDIOTS! The safety curtain is on the same circuit
as the spotlights. If a light blows, the whole thing fuses and you can't move the safety curtain, IDIOTS. Safety
inspectors would blow a fuse (literally!) if they saw this stuff. Wouldn't happen in the city! See you when I get back.
Eric"

Po ruszeniu gałki nic się nie dzieje. Wyjdź z pomieszczenia na korytarz.

Idąc korytarzem na południe znajdziesz młotek Hammer. Idź ponownie na północ korytarza. Przejdź przez drzwi prowadzące do dalszej części korytarz. Idąc korytarze Travis zobaczy manekina wiszącego głową w dół, który nagle zacznie się poruszać. Musisz stoczyć z nim walkę. Na regale obok, gdzie on wisiał będzie Health Drink. Idąc dalej korytarzem znajdziesz przenośny telewizor Portable TV. Idź dalej korytarzem. Czeka cię za zakrętem kolejny manekin do pokonania. W Director's Office znajdziesz amunicję oraz stronę z pamiętnika Handwritten Diary Page:

"Monday: Rehearsals -- fantastic.
New costumes -- fantastic. All in all -- fantastic!

Tuesday: Strange day. Girl snuck into theater today. Playing hooky no doubt!
Took pity, let her sit and watch the run through. Very useful feedback --
terrified by Caliban (good job costume dept!)! Seemed to dislike Prospero intensely.
Proceedings brought to premature end by poor Tony getting a shocking nosebleed
during Act I, Scene 2. Will continue tomorrow!"

Znajdziesz tam także SUN TOTEM i Health Drink na półce z książkami. Wyjdź ponownie na korytarz. Czeka tam ciebie kolejna walka z manekinem. Na końcu korytarza znajdziesz amunicję. Wracaj teraz korytarze z powrotem i udaj się do Mens Dressing Room, gdzie będzie Katana oraz lustro. Użyj lustra i przejdź do alternatywnego teatru.

Po drugiej stronie lustra:


Wyjdź na korytarz i udaj się do Director's Office i weź z fotela BALCONY KEY. Na fotelu będzie także amunicja.

Wyjdź ponownie na korytarz i idź ponownie w kierunku Mens Dressing Room, a następnie dalej korytarzem do klatki schodowej. Wejdź na górę. W korytarzu będzie kolejny manekin. Na końcu korytarza będą drzwi, przez które będzie przebijać światło, przypominające gwiazdę. Po obu stronach drzwi znajdziesz miejsca do włożenia totemów. Nad drzwiami będzie inskrypcja:

"On either side of the door are two deep, square holes.
Set into the door is a plaque which reads:
I am a child torn by twin desires, I stand before a door.
My right hand calls to the light, My left hand ushers in darness."

Wracaj teraz ponownie na dół do pokoju z lustrem Mens Dressing Room. Znajdziesz tam kolejną notatkę Production Note:

"Jack says the town is located on old "spiritual ground"...
hopefully we will be blessed!!!
Prospero = Shaman Feathers, smoke, totemic magic.
Ariel = Air spirit. Flight? Projection? Puppets?
Caliban = Buffalo spirit. Skin + Berkoffian performance. On all fours. Poor actor!"

Użyj lustra i przejdź ponownie do normalnego świata.

Artaud Theatre

Udaj się do Curtain Control i dalej przez scenę z powrotem do głównego holu. Następnie na górę na balkon i otwórz drzwi prowadzące do korytarza balkonowego. Udaj się do pomieszczenia Lighting Box. Znajdziesz tam apteczkę, 4 żarówki BULBS (750W, 125W, 250W, 500W), naboje, śrubokręt Screwdriver oraz zagadkę następującej treści:

"Peter,
As expected, the spotlights are as SCREWY as the rest of this place. Finally got them working. My trusty voltmeter saved the day again!
Remember, you need ALL the lights working, otherwise the circuit blows. Throwing the circuit breaker gets old FAST. Here are my notes:
B has to be half the wattage of D.
A + B must not exceed C.
Wattage of D must not exceed A.
Break a leg!!

Eric"

Wyjdź z pomieszczenia i udaj się do drugiego korytarza na tym piętrze (wschodniego korytarza) i udaj się na klatkę schodową po wschodniej stronie i zejdź na dół, na pudle po drodze będzie stał Health Drink. W małym holu znajdziesz MOON TOTEM. Przejdź do korytarza na 1 piętrze prowadzącego do Men's Dressing Room. W korytarzu będzie na ciebie czekał wiszący manekin Ariel. Wejdź do męskiej przebieralni Men's Dressing Room i użyj lustra, aby przejść do alternatywnego teatru.

Po drugiej stronie lustra

Wyjdź z pomieszczenia i wracaj na klatkę schodową i do korytarza z tymi dziwnymi drzwiami. Włóż Moon Totem po lewej i Sun Totem po prawej. Otwórz drzwi i przejdź na klatkę schodową. Wejdź na górę. W korytarzu będzie duży potwór Carrion. Miń go i wbiegnij do ostatnich drzwi po lewej. Znajdziesz się w następnym korytarzu, na którego końcu znajdziesz Hunting Rifle wraz z amunicją do niego. Wejdź w pierwsze drzwi po prawej do Costiume Storage. Znajdziesz tam lustro.

Artaud Theatre

Po przejściu przez lustro znajdziesz w pomieszczeniu Health Drink, Katana na półce. Przeszukaj też biurko w poszukiwaniu rysunków Sketches:

"Since what happened to Tony. I've dreamt about HIM more and more!
THE BUTCHER!
He looks just like that monster, the executioner!
Now I've seen him when I'm awake. He's at my motel! It's HIM I swear it!"

Gdy je będziesz przeglądać usłyszysz przerażający dźwięk.

W Orchiestra Storage na bębnie jest save. Znajdziesz tam także Iron Weights. Na końcu korytarza jest ampułka Ampoule. Wracaj teraz do poprzedniego korytarza i udaj się na pierwszy Catwalk od południa. Będą tam lampy, w które odpowiednio należy umieścić żarówki.

Udaj się teraz na koniec Catwalk i przełącz dźwignię. Teraz idź z powrotem do korytarza i dalej na klatkę schodową. Zejdź na 1 piętro i udaj się do Curtain Control. Użyj przycisku na ścianie. Travis stwierdzi, że będzie kurtyna się podniosła. Udaj się na scenę.

Na środku sceny będzie duże lustro. Po lewej stronie sceny będą naboje. Udaj się teraz na prawą stronę sceny, gdzie jest centrum kontrolne, a w nim przełączniki scenerii (scenery) oraz rekwizyty (props). Ustaw scenerię na las Forrest i przejdź przez lustro. Idź w kierunku czerwono świecącego drzewa i weź STAGE OFFICE KEY. Jak zaczniesz wracać, Travis znowu będzie miał audiowizję. Przejdź przez lustro ponownie na scenę.

Ustaw scenerię na starą bibliotekę Old Dusty Library World i ponownie przejdź przez lustro. Na stole przeczytaj notatki:

"Repression and Coercion

Chapter 2: Repression & Coercion.
It is a fact well known to intelligence services and military agents: the more controlled a mind, the more a mind censors itself, the easier it is for outside influences to take hold and piggyback such mental programming. This is why these agencies choose for their pawns those individuals most compromised by their own mental issues.

Astral Projection: The Perfect Assassin?
...amongst the tribes who have developed the ability to control and focus their projections, there exists one that is feared throughout the whole community. Their shaman claims to have the ability to kill with thought alone, projecting his desire to kill into the body of the victim...

An Id Torn In Two
Throughout these case studies, we see the victims' brains struggling to cope with the conflict caused by abuse at the hands of a loved one. In many of the cases, the abused child's self appears to split in two. One personality continues to love the abuser and seeks their approval. The other personality contains all the rage and anger of the abused and in many ways becomes a mirror of the abuser, seeking to inflict its pain on others. Sadly, it is often this self that becomes dominant."

oraz czwartą Manifestations of Delusions w korytarzu bibliotecznym na końcu pomieszczenia, gdzie będą także naboje i ampułka Ampoule:

"Chapter 3: Manifestations of Delusions
...phenomena such as telekinesis ("poltergists" to use a popular term) often occur. These seem frequent alongside negative emotions (fear, worry, or stress) suggesting it is these emotions which are manifesting as external energy with physical effects. Nightmares are especially strong triggers. In all cases, these phenomena arise from children or adolescents and the overwhelming majority of subjects are female."

Przejdź ponownie przez lustro na scenę.

Udaj się teraz do Stage Office Room. Znajdziesz tam Prop Control Lever. Teraz wracaj ponownie na scenę. W Curtain Control zapisz grę, bo czeka cię walka z kolejnym bossem - Caliban. Podejdź do controlki i użyj znalezionej dźwigni, aby ustawić scenerię na jaskinię Cave.

Po wygranej walce zabierz FALSEHOOD PIECE i pojawi się Alessa. Travis znowu straci przytomność. Obudzi się w głównym holu teatru. Obok manekina na środku holu będzie klucz MOTEL KEY. Wyjdź z teatru.



[ Dalej ]   |   [ Do góry ]


Strona główna  |  © 2010-2014 by 1408