Silent Hill 4 The Room | Solucja

Water Prison World

SH4 - Water PrisonHenry obudzi się w więzieniu, zastanawiając się co robił poprzedniej nocy. Usłyszy czyjś głos. Idź korytarzem aż znajdziesz notatkę Exploration Memo na podłodze:

"Lucky! I finally escaped from the cell.
I decided to take a careful look around this building.
The scariest place was the 1st floor basement. There's a kitchen in the
northeast, but next door in the northwest is a death chamber.
To get in there, you have to punch in the right numbers. I don't know the
numbers, and it was too dark to even see the panel, so I didn't go in."

Idź dalej, aż znajdziesz w celi więźnia - Andrew DeSalvo, który krzyczał. W jednej z cel znajdziesz amunicję Pistol Bullets i notatkę na ścianie. Znajdź podwójne drzwi i przejdź przez nie. Na ścianie będzie dziennik Guard's Diary po prawej stronie Portalu:

"To get to the surveillance rooms in the middle of this complex, you have to use
the corpse disposal chutes in the cells. However, on the 1st and 2nd floors,
these cells are locked. That's so the kids wouldn't discover them.
So you have to get to the 1st floor from one of the cells on the 3rd floor. I know
how to do it, but it's really a pain. Also, the lights only work on the 3rd floor."

Przejdź przez PORTAL.

Room 302

W pokoju 302 podejdź do drzwi i weź kolejną czerwoną kartkę z pamiętnika Red Diary - April 4:

"Lately I've been feeling like my life is in serious danger.
I've been through a lot in my life, but I've never felt this kind of pure, animal fear.
In case something happens to me, I've decided to write down what I've learned
for whoever you are that's living in the apartment now. I've been investigating the mass murder
that took place 7 years ago in which 10 people were killed in 10 days.
They were killed in a variety of ways, bur rhe one thing they had in common
was that each corpse had the following numbers, in order of their deaths, carved into them:
01121, 02121, 03121
04121, 05121, 06121,
07121, 08121, 09121,
10121 ... The name of their killer.... it was carved in as well....
His name was.... Walter Sullivan.

April 4."

Skoro już jesteś w domu, sprawdź co widać przez judasz oraz co robi Eileen w swoim pokoju. Opróżnij inwentarz przy skrzyni i wróć z powrotem do więzienia przez dziurę w łazience.

Water Prison World

W pomieszczeniu zbadaj boczne drzwi. Przejdź przez zachodnie drzwi do następnego korytarza, w którym czekają na ciebie Wall Meny. Idź schodami na dół, pod koniec drogi na ziemi będzie leżał medalion Saint Medalion (chroni przed duchami, ale się psuje), dojdziesz do dużego pomieszczenia z mechanizmem kołowym. Będzie tam PORTAL. Zabij batmanki i poszukaj przy urządzeniu klucza WATER PRISON EXIT KEY. Przeczytaj zagadkę na płytce Whaterwheel Room Plate Message:

"To turn on the lights in the 3rd floor cells, turn this waterwheel.
Remember that the water must flow in the direction of the waterwheel.
Of course, you also have to open the sluice gate on the roof."

Wróć teraz ponownie na 1F - pierwszego pomieszczenia z Portalem, gdzie spotkałeś Andrew DeSalvo. Otwórz drzwi naprzeciwko (w pomieszczeniu z Portalem), które wcześniej były zamknięte używając klucza Water Prison Exit Key. Znajdziesz się na zewnętrznych schodach ogromnej wieży więziennej. Wejdź przez podwójne drzwi na 2 piętrze 2F. Na ścianach będą pełzające robaki Blue Tremers, które pięknie się rozbryzgują przy zabijaniu, zwłaszcza na podłodze. W północnej celi znajdziesz pamiętnik:

"I've been watching the surveillance room's peephole the whole time,
and sometimes he's there. I can tell 'cause I see a shadow move or hear his footsteps."

Wyjdź przez podwójne drzwi ponownie na zewnątrz i udaj się na dach, aby otworzyć wspomnianą wcześniej klapę. Na samej górze przejdź przez podwójne drzwi. Po przeciwnej stronie pomieszczenia podejdź do środkowego budynku i przekręć zawór. Otworzy on śluzy. Woda zacznie płynąć.

MAPA

Zejdź teraz na 3 piętro 3F i możesz pozwiedzać sobie cele. W jednej z cel znajdziesz Prison Diary. Na korytarzu natkniesz się także na nowego potwora dwugłowego Twin Victim. W jednej z cel znajdziesz paczkę naboi Pistol Bullets broniną przez Wall Men. W trzech celach będą dziury w podłodze. Tylko jedna z tych dziur jest właściwą drogą. Jeżeli skoczysz do niewłaściwej, to będziesz musiał ponownie wrócić na górę, aby wskoczyć w tą właściwą. Wskocz w dziurę w celi najniższej na zachodzie (pod celą z drugą dziurą na mapie). Na 2 piętrze 2F wskocz ponownie w dziurę, a następnie to samo zrób na 1 piętrze 1F. Znajdziesz się w pomieszczeniu z prysznicami Shower Room na B1. Na dole będą na ciebie czekać dwa Two Victims. Wyjdź z pomieszczenia przez podwójne drzwi.

W korytarzu znajdziesz drabinę. Wejdź na górę. Znajdziesz się w okrągłym pomieszczeniu z judaszami. Na 1 piętrze 1F znajdziesz raport 1F Surveillance Room Raport na biurku:

"This place continues to deteriorate. The doors to a number of cells no longer
open. As a result, the kids inside ca no longer go outside. But the less they
know about takt, the better. I can't open the doors, but from this
room I can watch them get more and more emaciated each day. With no food
and never showering themselves, they turn into smelly little grey lumps in there.

Following the suggestion of an engineer, we've disposed of the corpses by
digging a hole below the cells. Since each floor of this building can be rotated
independently, we can dispose of the bodies without the others noticing by
aligning each cell with a body in it vertically.

P.S.
Chief,
I bet you're just dying to see the interrogation room behind the kitchen.
I understand your feelings, but have ou noticed? There are three rooms with bloody
beds. One is on the 1st floor, one is on the 2nd floor, and one is on the
3rd floor. If you line those three rooms up, then it's "bingo"."

Na poziomie Hard notatka będzie brzmiała następująco:

"I'm sleepy..."

Udaj się na drugie piętro 2F i weź kolejną część raportu 2F Surveillance Room Raport z biurka; pokrętła na razie nie ruszaj.

"To keep a close eye on the kids, it's important to keep the cells well lit.
The lights on the 3rd floor were originally bought as searchlights.

As a precaution against a blackout, they were set up to run on a private
generator. There's a hydroelectric generator in the basement. To light up
the 1st and 2nd floors. use the corpse disposal chutes.

Since each floor of this building can be rotated, you ca light up any of the
cells by matching up the holes. Repeating this periodically is an
effective way to keep the kids fearful and well-behaved.

P.S.
Chief, if you turn the handle in the middle of this room, you can easily
rotate the cells. You can't rotate the 1st floor, so align the 2nd and 3rd floors
with the 1st floor cell that has the blood-stained bed. By the way,
if you use the peephole in this room, it's easy to make sure you're
doing it right. Give it a try. Also, please don't forget to open the sluice gate on the roof.
Much appreciated, Chief!"

Na poziomie Hard notatka będzie brzmiała następująco:

"I want to go home".

Idź na 3 piętro 3F po drabinie. Na ścianie znajdziesz notatkę Secret Number Memo (0302), które zawiera kod do kuchennych drzwi na B1:

"The Secret Number for getting through the door in back of the kitchen this
month is "0302." Thanks for your cooperation."

Będzie tutaj kolejne pokrętło do przesuwania cel. Teraz rozwiąż zagadkę i ustaw tak cele, aby odpowiednie dziury były nad sobą.

MAPA

Zejdź na pierwsze piętro 1F i znajdź celę z zakrwawionym łóżkiem i dziurą w podłodze. Wejdź teraz na 2 piętro 2F. Przekręć dźwignię 4 razy w prawo. Udaj się teraz na 3 piętro 3F. Przekręć dźwignię 2 razy w prawo. Jeżeli przekręcisz raz, uwolnisz z celi Andrew DeSalvo. Zejdź po drabinie na dół. Spotkasz tam chłopca i więźnia, który okaże się opiekunem z sierocińca, a chłopiec Walterem Sullivanem. Podejdź do podwójnych drzwi na południu i udaj się na 3 piętro 3F zanim z ziemi zaczną wyrastać potwory Whitestools. Na 3 piętrze 3F wejdź do celi z dziurą i zakrwawionym łóżkiem i skocz do dziury. Skacz dalej, aż znajdziesz się w piwnicy B1, a dokładniej w kuchni.

Na jednych z drzwi znajdziesz płytkę WATCHFULNESS PLACARD. Podejdź do drzwi z klawiaturą i wpisz kod: 0302, który był na ścianie na 3 piętrze 3F. Przejdź przez drzwi. Znajdziesz się w pomieszczeniu wypełnionym wodą, w której będą pływać zwłoki spotkanego wcześniej więźnia: 18121; 18-stej ofiary z Listy Ofiar Walter'a Sullivan'a.

Room 302

Eileen: How's it going with Room 302?
Frank: Well...I, uh, just tried to open it up, but it looks like somethin's, uh...
blockin' it from the inside. Anyway, it's not the first time...
Eileen: You mean...the guy who lived here before...?
Frank: And it wasn't just him, either. There's, uh, somethin' wrong with this whole apartment...
Eileen: Don't say that... You're scaring me...
Frank: Well, anyway, I just slipped a note under his door. Don't worry about it too much.
There are a...lot of strange things in this world...
The umbilical cord I keep in a box in my room... Lately, it's started to smell terrible...
Eileen: Huh? Umbilical cord...?
Frank: Oh, forget I said anything...
Eileen: But still, those noises...

Sprawdź co się dzieje za drzwiami twojego mieszkania. Znajdziesz kolejną kartkę Superintendant's Memo, która będzie cała w krwi i nie można jej przeczytać. Sprawdź co dzieje się u Eileen. Jeżeli włączysz radio usłyszysz wiadomości. Odłóż tabliczkę do skrzyni i zapisz grę. Udaj się do łazienki i przejdź przez dziurę w ścianie PORTAL.



[ Dalej ]   |   [ Do góry ]


Strona główna  |  © 2010-2014 by 1408