Silent Hill 3 | Solucja

Silent Hill

Po wyjściu ze szpitala wróć z powrotem do Jack's Inn Motel do pokoju 106 zaznaczonego na mapie. Zwiedzanie miasta nic się nie zda, albo są blokady albo Heather nie chce dalej iść. Gdy już wejdziesz do pokoju motelowego spotkasz tam Vincenta. Vincent ma dla ciebie wiadomość od Douglasa: "Kościół jest po drugiej stronie jeziora". Po zakończonej rozmowie udaj się wzdłuż Nathan Avenue. Gdy miniesz Pete's Bowl-O-Rama przeniesiesz się natychmiast na drugą stronę jeziora, wprost przed wejście do Lakeside Amusement Park.

Lakeside Amusement Park

SH3 - Lakeside Amusement ParkPo przejściu przez bramę, Heather odczuje ból i znowu nastanie alternatywna rzeczywistość. Idź dalej - wszystkie drzwi po bokach są zamknięte i przejdź przez drzwi na wprost po lewej. Znajdziesz się w okrągłym pomieszczeniu - rotundzie, gdzie spotkasz dwa olbrzymy Closer. Znajdź sklep z upominkami Souvenir Shop i wejdź do niego. Przejdź się między rzędami półek sklepowych. Znajdziesz apteczkę i Beef Jerky. Przechodząc przez ostatni korytarz regałów po lewej od wejścia w kierunku drzwi wyjściowych, nagle runą z tyłu pudła. Idź tam sprawdzić, w jednym z nich będzie save oraz ROLLER COASTER KEY.

Wyjdź ze sklepu i idź dalej wzdłuż rotundy. Zobaczysz zielone wrota. Są zamknięte. Obok nich po lewej jest brązowa drewniana furtka. Przejdź przez nią. Odszukaj kolejkę Roller Coaster i w budce obok niej użyj znalezionego klucza Roller Coaster Key. Znajdziesz tam także 2 Health Drink. Po użyciu klucza wyłącz urządzenie i udaj się na tory kolejki. Idź nimi najdłużej jak się da. W pewnym momencie pojawi sie filmik, że kolejka się włącza. Na poziomie Hard Action, musisz zdążyć uskoczyć przed nadjeżdżającą kolejką.

MAPA

Po zeskoczeniu z kolejki na Heather czeka rozmowa z Claudią i Douglasem. Po jej zakończeniu przy budce z biletami znajdziesz save. Teraz udaj się jedyną drogą do Haunted Mansion.

W nawiedzionym domy Haunted Masion, czeka na ciebie kilka niespodzianek w stylu parku rozrywki. Zostaniesz po nim oprowadzony jak po domu strachów. W hallu musisz wysłuchać zapowiedzi, zanim przejdziesz przez następne drzwi. W pierwszym pokoju czeka na ciebie "koszmar" takiego domu i w drugim także. Po wysłuchaniu narracji z obu pomieszczeń przejdź do następnego pomieszczenia. Jeżeli idziesz na poziomie akcji Easy lub Normal wysłuchasz następnej historii i przejdziesz dalej. Natomiast idąc na poziomie akcji Hard musisz uważać, aby nie zbliżyć się za bardzo, gdyż możesz zginąć.

Teoretycznie dotarłeś do końca tego domu. Niestety to, tylko złudzenie. Teraz czekają cię dwa korytarze, przez które musisz przebiegnąć unikając czerwonego światła na ile to możliwe. W końcu wybiegniesz na zewnątrz nawiedzonego domu.

Na zewnątrz czekają dwa potwory Closers. Skieruj się na lewo. Znajdź otwarte przejście i udaj się tam. Będą tam dwa psy Double Heads. Idź prosto, miń Closer, jak będziesz miał możliwość skręcenia w lewo, udaj się tam i przejdź przez bramę. Będą tam następne potwory Pendulum oraz Closer. Idź dalej prosto, aż do bramy i przejdź przez nią.

Znajdziesz się w amfiteatrze. Na jednej z ławek będzie Health Drink i naboje. Przeszukaj widownię, znajdziesz tam łańcuch CHAIN. Na środku na scenie jest czerwony pantofelek RED SHOE, weź go. Wracaj teraz z powrotem i biegnij do następnej bramy prowadzącej do karuzeli z samolocikami. Obok budki będzie brama, której nie można otworzyć. Przyczep łańcuch Chain do bramy i idź do centralnego filaru karuzeli. Przyczep do niego drugi koniec łańcucha. Teraz udaj się do budki i uruchom karuzelę. W tej sposób otworzysz kolejną bramę. Udaj się tam.

Za bramą spotkasz Douglasa, który ranny. Po rozmowie z Douglasem udaj się przez bramę na wprost. Za bramą skręć w prawo i udaję się do wróżki Fortune House. W pomieszczeniu po prawej na krześle znajdziesz notatnik Douglasa DOUGLAS's NOTEBOOK. Ponieważ nie możesz mu go w tej chwili oddać, nie ma sensu do niego wracać. Jeżeli to zrobisz, możesz mieć mniejsze szanse na uzyskanie zakończenia Possessed Ending (tylko przy ponownej grze). Wejdź w głąb pomieszczenia. Na stole znajdziesz maskę DOLL HEAD. Na krześle będzie ampułka. W tym pomieszczeniu jest także save. Wyjdź od wróżki i udaj się do drzwi obok.

Wejdziesz Morchen Travel. Znajdziesz tam dwie scenki przedstawiające dwie postaci z bajek: Kopciuszek Cinderella oraz Królewna Śnieżka Snow White. Podejdź do torów kolejki - nic nie wyjedzie. Na torach znajdziesz dwa zdjęcia przedstawiające dwie duże lalki, które właśnie minąłeś. Podejdź teraz do Kopciuszka i połóż przed nią Red Shoe. Teraz do Królewny Śnieżki i włóż w jej rękę maskę Doll Head. Udaj się teraz do drzwi po lewej (te po prawej są zamknięte). Znajdziesz się w następnym pomieszczeniu. Następne drzwi dla kolejki są zamknięte, więc wyjdź przez drzwi z boku. Znajdziesz się ponownie na zewnątrz budynku.

Po wyjściu zaatakują cię psy Double Head. Udaj się w prawo. Będzie tam Pendulum. Idź dalej, po prawej zobaczysz budkę z lodami. Udaj się do niej. Znajdziesz tam notatkę od Harry'ego Mansona sprzed 17-stu lat Dad's memo:

"Dahlia's the one who said it--- said that the girl was a demon.
That she took my daughter for a sacrifice.
But it's not totally believable. I mean, appearances can be deceiving.
When I saw that photo in the hospital basement, I thought,
"That girl looks like Cheryl." Is that why I feel this way?
Something's not normal, anyway. Nothing good will come of this.
But I just can't think of her as a demon.
Is it my imagination, or do I actually feel sorry for her?
Why do I feel like she's looking for someone to help?
Cheryl's what's important to me. Everything else can wait until I've gotten her back."

oraz save. Idąc dalej znowu natkniesz się na psy Double Heads. Udaj się w lewym kierunku i przejdź przez bramę. Idź dalej, na ławce po lewej znajdziesz apteczkę. Miń klomb na środku i udaj się w stronę karuzeli z konikami. Jak się do niej zbliżysz karuzela zacznie się kręcić. Wejdź na karuzelę i znajdź konia, który się nie porusza. Będzie miał przyczepioną kartkę z następującym tekstem:

"When 13 turns count 4,
you will die from their course.
If you wish to escape,
there is but one way out.
To kill before you are killed:
you will be saved by the 12th death"

Musisz teraz zabić wszystkie 11 koni (jeden już nieżyje - ten z przyczepioną kartką). Jak już wszystkie zabijesz, konie znowu zaczną się poruszać. Oznacza, to że czeka cię teraz kolejna walka z kolejnym bossem - Memory of Alessa.

Po wygranej walce, w miejscu ciała Alessy Gilespie, znajdziesz napis krwią. Przeczytaj ją i udaj się do wyjścia z karuzeli. Będzie tam długi korytarz. Idź nim prosto aż dojdziesz do drzwi. Przejdź przez nie. Znajdziesz się w kolejnym długim korytarzu, na którego ścianach co jakiś czas będą napisane krwią teksty. Przeczytaj je i dojdź do drzwi na końcu korytarza. Na nich także jest napis. Po jego przeczytaniu, wejdź do środka.



[ Dalej ]   |   [ Do góry ]




Strona główna  |  © 2010-2014 by 1408