Silent Hill 3 | Solucja

Hilltop Center

SH3 - Hilltop CenterZnajdziesz się w biurze. Tego budynku mapy na razie nie posiadasz. Wyjdź przez drzwi na korytarz. Idź na drugi koniec korytarza i przejdź przez drzwi przy pudłach. Zwiedź pomieszczenie i obejrzyj manekiny. Przejdź do następnego rzędu regałów. Gdy tam będziesz usłyszysz dziwny odgłos. Gdy wrócisz do pierwszego rzędu korytarzy zobaczysz, że manekinowi odpadła głowa. Wyjdź z pomieszczenia na korytarz.

Miń zakręt w lewo i wejdź w pierwsze drzwi po prawej. Znajdziesz się w następnym korytarzu. Za lewym zakrętem czekają na ciebie psy Double Head. Idź dalej prosto i przejdź przez drzwi Monica's Dance Studio. Znajdziesz się w następnym korytarzu. Drzwi na lewo prowadzą do sali ćwiczeń, gdzie nie ma nic poza psami Double Head i grubasem Insane Cancer. Idź więc do drzwi na wprost. W pomieszczeniu na stole będzie mapa OFFICE BUILDING MAP. Na ścianie jest save. Podejdź do biurka. Jest tam nie domknięta szuflada, jednak Heather nie może jej na razie otworzyć. Na poziomie Easy szuflada jest otwarta. Wyjdź z pomieszczenia na korytarz.

Spójrz na mapę i udaj się do ostatnich drzwi w korytarzu na południu, będą tam Health Drinki w szafce. Wróć teraz z powrotem do głównego holu budynku (z windami), znajdź drzwi z napisem EXIT i wyjdź na klatkę schodową. Idź na górę na 5 piętro 5F. Przejdź przez drzwi.

Znajdź na mapie KMN Auto Parts i idź do drzwi prowadzących do tego skrzydła budynku. W korytarzu będą Numb Body 3 sztuki. Drzwi na prawo z czerwoną lampką kryją tylko grubasa Insane Cancer. Skieruj się więc na północ i wejdź w pierwsze drzwi po lewej. Na biurku będzie Health Drink, a na półce będzie lewarek JACK. Wyjdź na korytarz i otwórz drzwi na przeciwko.

Skieruj się teraz do Gallery of Fine Arts. Przejdź przez podwójne drzwi i obejrzyj obrazy na ścianach. Zauważysz, że brakuje dużego obrazu "Flame Purifies All" - "By these remains may a person find the road to Paradise.". Wyjdź przez drzwi obok biura. Idź korytarze do końca, gdzie na pudłach znajdziesz śrubokręt Screwdriver, który jest potrzebny na poziomach NORMAL i HARD. Zawróć i idź korytarzem na południe. Wejdź w drzwi po prawej. Z pomieszczenia weź katanę KATANA wiszącą na ścianie. Wyjdź z pomieszczenia i wracaj przez galerię z powrotem do głównego korytarza (z windami). Wyjdź na klatkę schodową i wróć na 3 piętro 3F.

Skieruj się do Monica's Dance Studio do pomieszczenia, gdzie było biurko z uchyloną szufladą. Użyj na niej śrubokręta. Z szuflady wyjmiesz linę ROPE. Wyjdź z pokoju i wróć do głównego korytarza. Znajdź windę z nie domkniętymi drzwiami. Użyj na niej lewarka Jack, a następnie liny Rope. Każ Heather zejść po linie na dół.

Znajdziesz się na 2 piętrze 2F. W północnej części mapy w głównym holu jest automat, na którym znajdziesz save. Skieruj się do Mental Clinic. Znajdziesz tam pomieszczenie z wanną. Przejdź do następnego pomieszczenia z wanną. Podejdź do wanny i zbadaj ją. Heather pokręci kurkami. Z wanny popłynie krew, która zmieni rzeczywistość.

Nightmare Hilltop Center

Obejdź wannę i wyjdź przez pomarańczowe drzwi. Wyjdź z następnego pomieszczenia przez kolejne drzwi. Znajdziesz się w korytarzu, gdzie będzie pełzający potwór z kanałów Slurper. Udaj się na północ od drzwi z których wyszedłeś i przejdź przez drzwi. W pomieszczeniu, poza save'em, będzie stół, na którym będzie leżało zdjęcie Heather z dopiskiem "Find the Holy One. Kill her?" oraz dziwna notatka "Thus one's life turns to riches":

"Thus one's life turns to riches:
What was a bag of silver coins is now the number in a book.
Yet fate hath no price...
Ah, but do people know this?"

Udaj się teraz do Examination Room obok tego pomieszczenia. W środku spotkasz Vincenta. Po rozmowie z nim, Heather wyjdzie przez następne drzwi. Zbadaj półki w pomieszczeniu i weź OXYDOL. Zabierz także apteczkę i Health Drinki. Przeczytaj notatkę na biurku Junior High School Chemistry Book:

When you our diluted hydrogen peroxide onto manganese dioxide,
oxygen is produced. Although oxygen will not burn on its own,
it will help other things to burn.

Z pomieszczenia wyjdź przez zachodnie drzwi. Udaj się do głównego korytarza (z windami). Po drodze napotkasz psy Double Head. Wejdź do windy i udaj się na 1 piętro 1F.

Na pierwszym piętrze 1F, kierując się do wyjścia z budynku, zauważysz, że drogę blokuje wielki potwór. Nie jest on groźny, nic nie robi. Nie można go także zabić. Przed nim leży część książki dla dzieci, przeczytaj ją Fairy tale, Beginning:

Once upon a time, there was a monster living at the gates of a village.
It was a very scary and a very bad monster. It would catch people and crunch them up with its big teeth.
The villagers were afraid of the monster, and no one would dare appraoch the gates. Everyone was stuck inside the village.
When the king heard about this, he summoned his knights.
The knights eagerly rode out to defeat the monster.
"Ha! Take that!" Their swords slashed and their spears flashed, but the monster wouldn't die.
The monster tossed the knights into his mouth one by one, horses and all.
What was the king to do? He fretted and fussed and paced the floor, but could think of no solution.
Soon after, the village priestess came to the castle. She was a very kind
and good person. The king asked her to defeat the monster guarding the gates.

Udaj się do Last Drop Cafe, gdzie spotkasz grubasa Insane Cancer. Na ladzie leżą naboje, a w lodówce PORK LIVER. Wracaj do głównego korytarza, do windy i udaj się na 5 piętro 5F (klawisz od 3 piętra nie działa, a na 4 zastaniesz pozamykane drzwi).

Przejdź przez jedyne drzwi prowadzące do wyjścia z holu z windami; na wschodzie, w kierunku KMN Auto Parts. Za rogiem będzie dwa pełzające potwory Slurpers. Skieruj się w lewo, na południe i skręć w prawo, na wschód. Przejdź przez drzwi na wprost. Znajdziesz tam zapałki MATCHBOOK na stole przy popielniczce z dymiącym się papierosem oraz naboje do Shotguna. Wyjdź z pomieszczenia na korytarz, gdzie będą kolejne dwa pełzające potwory Slurpers. Idź w kierunku zachodnim tym korytarzem do końca i przejdź przez drzwi z niebieską lampą nad nimi. Przejdź przez drzwi na wprost.

Znajdziesz się w galerii. W pomieszczeniu jest save. W galerii pojawił się obraz, którego wcześniej nie było. Pod obrazem stoi wiadro. Podejdź do niego i użyj naraz Oxydol, Matchbook i Pork Liver. W ten sposób Heather podpali obraz, za którym kryją się drzwi. Przejdź przez nie.

Zejdź schodami na 4 piętro 4F. Na podłodze znajdziesz dalszą część opowiadania Fairy tale, continued:

The priestess accepted the king's request and went to the village gates.
But when she saw the monster, she tried to convince it with words instead of killing it.
"Shut up, you! I'm going to eat you up!"
The monster didn't listen to a word the priestess said.
But she kept trying to convince the monster to give up.
"It's wrong to eat people, you know."
The monster grew very angry at this and attacked her, killing her with a single mighty blow.

Przeczytaj ją i przejdź przez drzwi. Idź korytarzem na południe, gdzie spotkasz pełzające potwory Slurpers. Otwórz drzwi wiodące do głównego korytarza, ale na razie przez nie nie przechodź. Idź dalej tym korytarzem do pokoju na południowym wschodzie. W pomieszczeniu znajdziesz apteczkę oraz naboje na łóżku. Pod łóżkiem czai się jednak Slurper. Wyjdź z pomieszczenia i udaj się na zachód, do następnego korytarza.

Odblokuj drzwi z niebieską lampką nad nimi, ale nie przechodź przez nie, tylko idź dalej korytarzem na zachód i wejdź do pomieszczenia na końcu korytarza. W pomieszczeniu na biurku będą leżeć srebrne monety. Weź jedną SILVER COIN i podejdź do automatu z napojami w rogu pomieszczenia. Użyj monety. Heather weźmie pustą puszkę, która wyleci z automatu. Otworzy ją i wytrząśnie z niej klucz LIFE INSURANCE KEY. Udaj się teraz do głównego korytarza (z windami) i zjedź windą na 1 piętro 1F.

Na 1 piętrze 1F udaj się do południowo-zachodniej części budynku i przejdź przez drzwi. W korytarzu za drzwiami spotkasz 2 pełzających Slurpers jedzących mięso, wejdź do drzwi za nimi. W pomieszczeniu na stole znajdziesz zakończenie opowiadania Fairy tale, Last Part:

The king and his people shed tears at the death of the kind priestess.
God took pity upon them and, granting their wishes, healed the priestess.
The priestess opened her eyes just as she had done every morning of her life.
She went once more to the monster's lair.
"Fool! You wish to die again?"
"No... this time it's your turn."
The priestess had come to defeat the monster once and for all.
As the priestess was very very kind, she felt sad about this task.
But it had to be done.
"Swords and spears won't work. Arrows and bullets will just bounce off.
You can't kill me," the monster laughed. But the priestess used neither sword nor spear.
She chanted but a single spell.
"TU FUI, EGO ERIS."
Do you know what happened then? The monster let out a huge cry and then died and vanished!
Thus the villagers were able to use their gates once more.
Everyone lavished their gratitude upon the priestess, and they all lived happily ever after.

a Heather powie: "Tu fui, ego eris". Wyjdź z pomieszczenia i udaj się z powrotem do głównego korytarza (z windami). Potwór blokujący wyjście z budynku zniknął. Wyjdź z budynku.



[ Dalej ]   |   [ Do góry ]




Strona główna  |  © 2010-2014 by 1408