Silent Hill | Solucja

Midwich Elementary School

Silent Hill Midwich Elementary SchoolW holu Lobby na ścianie po prawej stronie będzie mapa szkoły SCHOOL MAP. Przejdź przez podwójne drzwi prowadzące do wnętrza szkoły i skręć w lewo do recepcji Receptionist. Wejdź do niej i przeczytaj notatki w trzech książkach leżących na biurkach:

"10:00 - Alchemy laboratory

Gold in an old man 's palm.
The future hidden in his fist.
Exchange for sage's water."

MAPA
Jest to zagadka do rozwiązania. Wyjdź z powrotem na korytarz. Udaj się teraz do Infirmary, gdzie znajdziesz Health Drink, apteczkę First Aid Kit oraz save - jedyny na całą szkołę. Wyjdź na korytarz i przejdź przez podwójne drzwi na dziedziniec szkolny, gdzie będą potwory Demon Children. W prawym rogu będzie wieża zegarowa Clock Tower. Podejdź do niej i sprawdź godzinę - jest 10:00, a zatem zgodnie z zagadką twoim celem jest pracownia chemiczna Alchemy Laboratory.

Ponieważ w korytarzu przy recepcji drzwi prowadzące do bocznych korytarzy są zamknięte, więc udaj się przez dziedziniec na drugą stronę i przejdź przez drzwi. W korytarzu będą czekać potwory Demon Children. Przejdź przez drzwi na wprost do pomieszczenia. Będzie tam duszek Larval Stalker, który po chwili zniknie. Na ławce znajdziesz amunicję. Wyjdź z powrotem na korytarz i udaj się na prawo (na zachód), w kierunku korytarza z klatką schodową. Nawet jeżeli zabiłeś wszystkie potwory w korytarzu, teraz pojawią się następne.

Przejdź przez podwójne drzwi prowadzące na zachodni korytarz. W tym korytarzu poza łazienkami wszystkie pomieszczenia są zamknięte. Możesz sobie otworzyć jednak drzwi prowadzące do korytarza z recepcją. Udaj się schodami na 2 piętro 2F.

MAPA
W pierwszej sali szkolnej na biurku przy tablicy będzie Health Drink, jednak będą tam także potwory Demon Children. Druga sala szkolna jest pusta. W damskiej toalecie Girls' Washroom znajdziesz naboje bronione przez kolejne potwory.

Udaj się do korytarza na północy, w którym jest wejście do pracowni chemicznej Alchemy Laboratory. W korytarzu będą potwory Demon Children. Wejdź najpierw do magazynu pracowni Storage / Lab Equipment Room i poszukaj "sage's water". Na jednym z regałów znajdziesz purpurową butelkę CHEMICAL. Wyjdź na korytarz i przejdź do pracowni chemicznej Alchemy Lab. Na biurku znajdziesz złotą rękę trzymającą jakiś medal. Podejdź do niej i użyj znalezionego płynu Chemical; otrzymasz GOLD MEDALLION.

Wyjdź na korytarz i idź na wschód do drzwi prowadzących na wschodni korytarz. Przejdź przez drzwi i wejdź do biblioteki Library, gdzie na biurku znajdziesz apteczkę First Aid Kit. Przejdź do pomieszczenia obok Library Reverse i otwórz drzwi prowadzące na korytarz. Wróć z powrotem na poprzedni korytarz.

W górnej klasie nic nie ma. W dolnej (południowej) znajdziesz amunicję na stole przy oknie chronioną przez dwa potwory Demon Children.

Przejdź przez drzwi prowadzące do południowego korytarza. Będą tam czekać na ciebie kolejne potwory Demon Children. Wejdź do pomieszczenia z szafkami Locker Room i dowiedź się skąd dochodzi dziwny dźwięk, który usłyszysz... Jak kot ucieknie, usłyszysz dziwny dźwięk... Wyjdź na korytarz i udaj się do sali muzycznej Music Room, gdzie na tablicy będzie zagadka, a stojące w sali pianino będzie zamknięte. Wróć na korytarz i wróć do wschodniego korytarza i zejdź klatką schodową na dół na 1 piętro 1F.

W górnej sali znajdziesz amunicję na stole z tyłu. Wyjdź na korytarz i udaj się do korytarza z recepcją otwierając wcześniej drzwi do niego prowadzące. Wyjdź na dziedziniec i podejdź do wieży zegarowej Clock Tower. Włóż znaleziony medalion Gold Medallion po lewej. Sprawdź godzinę na zegarze - będzie 12:00, czyli należy teraz udać się do sali muzycznej Music Room.

"12:00 - A place with songs and sound

A silver guidepost is
untapped in lost tongues.
Awakening at the ordained order."

Wróć na południowy korytarz (z recepcją) i przejdź do wschodniego korytarza i wejdź schodami do góry. Przejdź przez drzwi prowadzące do południowego korytarza na 2 piętrze 2F i udaj się do sali muzycznej Music Room.

W sali muzycznej Music Room pianino będzie teraz otwarte. Podejdź najpierw do tablicy i przeczytaj zagadkę:

"'A Tale of Birds Without a Voice'

First flew the greedy Pelican,
Eager for the reward,
White wings flailing.

Then came a silent Dove,
Flying beyond the Pelican,
As far as he could.

A Raven flies in,
Flying higher than the Dove,
Just to show that he can.

A Swan glides in,
To find a peaceful spot,
Next to another bird.

Finally out comes a Crow,
Coming quickly to a stop,
Yawning and then napping.

Who will show the way,
Who will be the key,
Who will lead to
The silver reward."


Podejdź do pianina i sprawdź klawisze. Okaże się, że niektóre działają normalnie, a niektóre nie wydają żadnego dźwięku. Zagadka polega na tym, aby dopasować odpowiednie klawisze pianina do ptaków wymienionych w zagadce.

ROZWIĄZANIE: [biały 2], [biały 6], [czarny 5], [biały 5], [czarny 1].

Po zagraniu niesłyszalnej melodii, znad tablicy spadnie medalion SILVER MEDALLION. Podnieś go i udaj się z powrotem na 1 piętro 1F, na dziedziniec do wieży zegarowej Clock Tower. Podejdź do niej i umieść znaleziony medalion po prawej stronie. Sprawdź godzinę na zegarze - będzie teraz 5:00, czyli ciemność która przynosi gorąc, a zatem kotłownia Boiler Room.

Udaj się z powrotem na południowy korytarz i przejdź do wschodniego korytarza. Zejdź schodami do piwnicy BF. Drzwi po prawej prowadzą do kotłowni Boiler Room. Podejdź do bojlera i naciśnij czerwony guzik. Wróć ponownie na dziedziniec do wieży zegarowej Clock Tower i zbadaj małe drzwi znajdujące się na jej środku. Przejdź przez małe drzwiczki i zejdź po drabinie na dół. Idź przed siebie. Usłyszysz znajomy głos syreny. Wejdź po drabinie do góry i znajdziesz się ponownie przed małymi drzwiami, za nimi czeka na ciebie alternatywna szkoła podstawowa.

Nightmare Midwich Elementary School


Silent Hill Midwich Elementary School Otherworld Harry wyjdzie z wieży zegarowej Clock Tower na dziedziniec szkolny, jednak będzie on trochę inaczej teraz wyglądał.Teraz drzwi prowadzące na południowy korytarz są zamknięte. Jedyne otwarte drzwi prowadzą na północny korytarz. W środku czekają potwory Child Demons. Przebiegnij obok nich i wejdź do magazynku Storage, gdzie znajdziesz różową gumową piłkę RUBBER BALL na jednym ze stołów. W pomieszczeniu obok znajdziesz amunicję i apteczkę First Aid Kit na ławce.

Wyjdź na korytarz i udaj się do sali gimnastycznej (wcześniej zamkniętej) Hallway, gdzie będą na ciebie czekać potwory. Przebiegnij szybko do następnych drzwi. Odblokuj podwójne drzwi między korytarzami i wejdź do klasy we wschodnim korytarzu. W klasie na stole będą porozrzucane zdjęcia. Weź jedno z nich PICTURE CARD. Ponieważ korytarze są zablokowane po środku kratami udaj się do drzwi na łączących klasy. Przejdź do następnej klasy, ale uważaj, bo czekają tam na ciebie potwory Child Demons. Na korytarzu na ławce będzie Health Drink. Ponieważ dojście do schodów jest zablokowane kratą przejdź do południowego korytarza.

W południowym korytarzu czekają na ciebie kolejne potwory Child Demons. Udaj się do Infirmary, gdzie jak poprzednio jest save - jedyny na całą szkołę. Znajdziesz tam także Health Drink oraz apteczkę First Aid Kit. Wyjdź na korytarz.

Udaj się do recepcji Receptionist i przejdź do pokoju dyrektora Office. W miejscu, gdzie w normalnej szkole był obraz drzwi, będą teraz te same drzwi, co na obrazie. Na stole znajdziesz amunicję. Podejdź do drzwi i użyj znalezionej karty ze zdjęciami Picture Card. Przejdź przez drzwi na zachodni korytarz.

Na wprost będzie damska łazienka Girls' Washroom. Udaj się do niej. Jest ona swego rodzaju teleporterem na drugie piętro. Wyjdź z łazienki i przejdź do męskiej łazienki Boys' Washroom, gdzie w jednej z kabin znajdziesz amunicję. Wyjdź z powrotem i wejdź do damskiej łazienki, aby dostać się na 1 piętro. Wyjdź z łazienki i wejdź do męskiej łazienki Boys' Washroom na 1 piętrze 1F. Zbadaj jedną z kabin, gdzie znajdziesz SHUTGUN. Wyjdź z łazienki na korytarz.

Ten korytarz także jest pośrodku zablokowany i aby przejdź na drugą stronę udaj się do pokoju nauczycielskiego i przejdź przez łączące je drzwi do drugiego pokoju nauczycielskiego. Uważaj na czające się tam potwory Child Demons, a w drugiej sali nowy potwór Giant Roach. W drugiej sali znajdziesz na krześle amunicję, a na stole będą stały trzy niebieskie telefony. Udaj się do drzwi. Gdy do nich podejdziesz, jeden z telefonów zadzwoni i Harry odbierze telefon. Po zakończonej rozmowie wyjdź na korytarz.

Ponieważ na korytarzu będą kolejne potwory przebiegnij prędko na klatkę schodową, odblokowując sobie po drodze podwójne drzwi łączące korytarze. Udaj się na 2 piętro 2F, a następnie na dach. Na dachu udaj się do miejsca, gdzie kamera wskaże na zakrwawioną dziurę. Zbadaj ją, a Harry dostrzeże w niej klucz. Idź wzdłuż kanału do następnej dziury i użyj na niej znalezionej gumowej piłki Rubber Ball. Idź teraz do dźwigni i pokręć nią. Woda zacznie płynąć i klucz spłynie na dół. Wyjdź teraz z powrotem na klatkę schodową i zejdź na 1 piętro 1F. Przejdź przez podwójne drzwi łączące korytarze i wybiegnij na dziedziniec szkolny.

Na dziedzińcu szkolnym skieruj się w lewo za róg. Znajdziesz tam kanał z wodą, a obok niego klucz CLASSROOM KEY. Wróć z powrotem na północny korytarz i przejdź przez podwójne drzwi do zachodniego korytarza. Udaj się na klatkę schodową i wejdź na 2 piętro 2F.

W korytarzu na 2 piętrze na ławce znajdziesz Health Drink. Wejdź do klasy w tym korytarzu będą tam potwory Child Demons oraz paczka amunicji na krześle. Przejdź przez łączące drzwi do następnej klasy, gdzie na krześle będzie kolejna amunicja i wyjdź na korytarz. Na korytarzu czekają na ciebie kolejne potwory, więc przebiegnij szybko do podwójnych drzwi łączących korytarze i wejdź do południowego korytarza.

W południowym korytarzu będą kolejne potwory Child Demons oraz Giant Roaches i wbiegnij szybko do pomieszczenia z szafkami Locker Room. Z jednej z szafek będzie dochodził dziwny dźwięk. Zbadaj go. Skieruj się w kierunku wyjścia, w tym momencie z szafki wypadnie ciało. Podejdź do niego i weź klucz LIBRARY RESERVE KEY. Wyjdź na korytarz.

Ponieważ podwójne drzwi prowadzące na wschodni korytarz są zamknięte, udaj się w drogę powrotną do klatki schodowej. Gdy tam dotrzesz przejdź przez podwójne drzwi prowadzące do północnego korytarza. Udaj się do Library Reserve i wejdź tam używając klucza. Na jednej z półek znajdziesz apteczkę First Aid Kit oraz książkę zatytułowaną "The Monster Lurks":

"Chapter 3: "Manifestation of Delusions"

..Poltergeists are among these. Negative emotions, like fear,
worry or stress manifest into external energy with physical effects.
Nightmares have, in some cases, been shown to trigger them.
However, such phenomena do not appear to happen to just anyone.
Although it's not clear why, adolescents, especially girls,
are prone to such occurrences."

Znajdź drzwi po drugiej stronie pomieszczenia i przejdź przez nie do następnego pomieszczenia. Na stole znajdziesz amunicję oraz inne książki do poczytania - The Hunter and the Lizard:

"Hearing this, the hunter armed with bow and arrow said, "I will kill the lizard."
But upon meeting his opponent, he held back, taunting, "Who's afraid of a reptile?"
At this, the furious lizard hissed, "I'll swallow you up in a single bite!"
Then the huge creature attacked, jaws opened wide. This was what the man wanted.
Calmly drawing his bow, he shot into the lizard's gaping mouth. Effortlessly, the arrow flew,
piercing the defenseless maw, and the lizard fell down dead."

Wyjdź przez kolejne drzwi na korytarz.

W wschodnim korytarzu udaj się do klasy. Wejdź do niej używając znalezionego klucza. W klasie będą potwory Child Demons. Przejdź szybko do następnej klasy przez łączące je drzwi. W środku na krześle będzie Health Drink. Wyjdź na korytarz. Na korytarzu czekają na ciebie kolejne potwory Giant Roaches. Na ławce będzie Health Drink. Udaj się klatką schodową na sam dół, do piwnicy. Jeżeli potrzebujesz zapisać grę przed walką z bossem, na 1 piętrze 1F przejdź przez drzwi dzielące klatkę schodową od korytarza, a następnie przez podwójne drzwi do południowego korytarza i do Infirmary. Potem możesz wrócić na klatkę tą samą drogą.

W piwnicy udaj się do kotłowni Boiler Room. Czeka tam na ciebie zagadka z bramkami do rozwiązania. W środku pomieszczenia będzie przejście chronione przez dwie bramki. Należy tak ustawić bramki, aby otworzyło się przejście między nimi. Rozwiązanie: przekręć prawą dźwignię dwa razy w prawo, przekręć lewą dźwignię trzy razy w lewo. Przejdź przez otwarte przejście do windy i zjedź na dół. Harry znajdzie się w pomieszczeniu, gdzie będzie musiał stoczyć walkę z bossem - Split Head Lizard.

Po zabiciu bossa, Harry obudzi się w kotłowni w piwnicy szkolnej. Podnieś z ziemi klucz K. GORDON KEY i wyjdź z pomieszczenia. Wejdź na 1 piętro 1F. Wchodząc po schodach usłyszysz dzwony kościelne. Harry otworzy mapę i zaznaczy kościół Balkan Church, który jest twoim następnym celem. Przejdź przez podwójne drzwi łączące korytarze do południowego korytarza. W Infirmary, tak jak poprzednio jest save. Udaj się do recepcji Reception, gdzie na ladzie znajdziesz listę nauczycieli - Harry przepisze adres K. Gordona. Otwórz drzwi do holu Lobby i przejdź przez kolejne drzwi. Wyjdziesz w ten sposób ze szkoły.



[ Dalej ]   |   [ Do góry ]




Strona główna  |  © 2010-2014 by 1408